カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Evergreen~ Birdy

 

 

 

Nobody knows my love

あなたは誰もわかってないのね

 

Nobody knows my love

あなたは誰も

 

In the Gods, we hide away

みんな、神様の仕業だって説明できないものを片付けるの

 

Nobody ever looks up

誰も顔を見上げなくて

 

Like the heavy summer heats

夏の酷暑の熱みたいに

 

I don't see past my love

私は、恋人のあなたしか見ないの

 

He wakes me quietly

彼はエバーグリーンみたいに残るキスで

 

With a kiss that lingers like evergreen

私を静かに起こしてよ

 

We drift so sweet

私達はゆっくり一緒に過ごすの

 

With his eyes, he speaks to me silently

彼は自分の瞳で私とのコミュニケーションを取って

 

Nobody knows my love

あなたは誰もわかってないのね

 

Nobody knows but us

わからないのは、私達だけなのね

 

There's a world out there

私達の愛を認めない

 

That would keep us apart

世の中が待ってる

 

Let's stay here where

この暗い所にいましょう

 

We're safe in the dark

まだ、社会に出てなくて安全だから

 

Nobody knows my love

あなたは誰も、知らないのね

 

For how long we've been this way

いつからこうなって

 

And ever if it rains, my love

もしも、雨でも降ったら

 

Oh, there'll be hurricanes

ハリケーンも現れるし

 

And rivers will come rushing through the gates

ダムを壊すくらい強い川が流れてくるの

 

But love, it will land somewhere

でも愛は、安全な場所に残るの

 

Love that we'll have somewhere

どこかの愛を、私達もきっと待つわ

 

To let all of our currents

私達の愛情を表せる愛を

 

There's a world out there

私達の愛を認めないわ

 

That would keep us apart

世の中が待ってるわ

 

Let's stay here where

この暗い所にいましょう

 

We're safe in the dark

まだ、社会に出てなくて安全だから

 

Ooh-ooh, ooh-ooh

 

 

Nobody knows my love

あなたは誰も知らないのね

 

Nobody knows but us

でも知ってるのは私達だけ

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow