カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Tell Me You Love Me~ Demi Lovato

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh no, here we go again

 

そう、また同じことの繰り返しよ

 

 

 

 

Fighting over what I said

 

私が言ったことでケンカして

 

 

 

 

I'm sorry, yeah I'm sorry

 

ごめんなさい、ごめんね

 

 

 

 

Bad at love, no, I'm not good at this

 

恋愛は難しいの、よく分からないわ

 

 

 

 

But I can't say I'm innocent

 

でも、私自身が無実とは言えないから

 

 

 

 

Not hardly, but I'm sorry

 

とてもじゃないけど、ごめんなさい

 

 

 

 

And all my friends, they know and it's true

 

友達はみんな本当だって知ってるの

 

 

 

 

I don't know who I am without you

 

あなたが隣にいないなんて考えられないの

 

 

 

 

I got it bad, baby

 

私が悪かったわ

 

 

 

 

Got it bad

 

悪かったの

 

 

 

 

 

 

 

Oh, tell me you love me

 

ねえ、愛してるって言ってよ

 

 

 

 

I need someone on days like this, I do

 

こんな日々には誰かが必要なのよ

 

 

 

 

On days like this

 

こんな日々には

 

 

 

 

Oh, tell me you love me

 

ねえ、愛してるって言ってよ

 

 

 

 

I need someone

 

誰かが必要なの

 

 

 

 

On days like this, I do

 

こんな日々には、本当に

 

 

 

 

On days like this

 

こんな日々には

 

 

 

 

Oh, can you hear my heart say

 

ねえ、私の心の声聞こえてる?

 

 

 

 

Oooohhhh, ooh

 

 

 

 

 

 

No, you ain't nobody 'til you got somebody

 

そう、必要としてくれる人が居ないと、私は何者にもなれないわ

 

 

 

 

You ain't nobody 'til you got somebody

 

愛してくれる人が居ないと、何者にも

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And I hope I never see the day

 

こんな日が来るのなんて、見たくないわ

 

 

 

 

That you move on and be happy without me

 

あなたが私を忘れて、楽しそうにしてるところを

 

 

 

 

Without me

 

私なしで

 

 

 

 

What's my hand without your heart to hold?

 

あなたの心を包む必要がないのなら、何のために手があるのかな?

 

 

 

 

I don't know what I'm living for

 

何のために生きていくのか分からないの

 

 

 

 

If I'm living without you

 

もしも、あなたが居ないのなら

 

 

 

 

 

 

 

And all my friends, they know and it's true

 

友達はみんな本当だって知ってるの

 

 

 

 

I don't know who I am without you

 

あなたが隣にいないなんて考えられないの

 

 

 

 

I got it bad, baby

 

私が悪かったわ

 

 

 

 

Got it bad

 

悪かったの

 

 

 

 

 

 

 

Oh, tell me you love me

 

ねえ、愛してるって言ってよ

 

 

 

 

I need someone on days like this, I do

 

こんな日々には誰かが必要なのよ

 

 

 

 

On days like this

 

こんな日々には

 

 

 

 

Oh, tell me you love me

 

ねえ、愛してるって言ってよ

 

 

 

 

I need someone

 

誰かが必要なの

 

 

 

 

On days like this, I do

 

こんな日々には、本当に

 

 

 

 

On days like this

 

こんな日々には

 

 

 

 

Oh, can you hear my heart say

 

ねえ、私の心の声聞こえてる?

 

 

 

 

Oooohhhh, ooh

 

 

 

 

 

 

No, you ain't nobody 'til you got somebody

 

そう、必要としてくれる人が居ないと、私は何者にもなれないわ

 

 

 

 

You ain't nobody 'til you got somebody

 

愛してくれる人が居ないと、何者にも

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Everything I need

 

私に必要な何かは

 

 

 

 

Is standing in front of me

 

私の目の前に立ってるの

 

 

 

 

I know that we will be alright, alright, yeah

 

私達、上手くいくって分かるの、任せて

 

 

 

 

Through the ups and downs

 

浮き沈みはあるけど

 

 

 

 

Baby, I'ma stick around

 

ベイビー、私はずっとそばにいるわ

 

 

 

 

I promise we will be alright, alright, yeah

 

私達、上手くいくって約束するわ、大丈夫

 

 

 

 

 

 

 

Oh, tell me you love me

 

ねえ、愛してるって言ってよ

 

 

 

 

I need someone on days like this, I do

 

こんな日々には誰かが必要なのよ

 

 

 

 

On days like this

 

こんな日々には

 

 

 

 

Oh, tell me you love me

 

ねえ、愛してるって言ってよ

 

 

 

 

I need someone

 

誰かが必要なの

 

 

 

 

On days like this, I do

 

こんな日々には、本当に

 

 

 

 

On days like this

 

こんな日々には

 

 

 

 

Oh, can you hear my heart say

 

ねえ、私の心の声聞こえてる?

 

 

 

 

Oooohhhh, ooh

 

 

 

 

 

 

No, you ain't nobody 'til you got somebody

 

そう、必要としてくれる人が居ないと、私は何者にもなれないわ

 

 

 

 

You ain't nobody 'til you got somebody

 

愛してくれる人が居ないと、何者にも

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My heart's like

 

私の心の中は

 

 

 

 

Ooooh, ooh

 

 

 

 

 

 

Everything I need

 

私に必要な何かは

 

 

 

 

Is standing right in front of me

 

今、目の前に立ってるわ

 

 

 

 

I know that we will be alright, alright, yeah

 

私達は上手くいくの、大丈夫よ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow