カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hey Boy~ Billie Eilish

 

 

 

 

 

 

(Three and four and)

 

(3、4)

 

 

Ba-da-da, ba-da-da-ba-da

 

 

 

 

Mmm, mmm

 

 

 

 

My boy's bein' sus, he was shady enough

 

私の彼氏は黒なの、コソコソして

 

 

But now he's just a shadow

 

でも今じゃただの影になっちゃった

 

 

My boy loves his friends like I love my sprit ends

 

私の彼氏は友達のことが大好きなの、私が自分の枝毛が大好きみたいね

 

 

And by that, I mean he cuts 'em off (what?)

 

そう言う意味じゃ、彼に切り落とされるのよ(え、何?)

 

 

 

 

 

 

 

My boy, my boy, my boy

 

ねえ、私の彼氏

 

 

Don't love me like he promised

 

約束通りに愛してはくれないの

 

 

My boy, my boy, my boy

 

ねえ、私の彼氏

 

 

He ain't a man and sure as hell ain't honest

 

男じゃないの、それに死ぬほど不誠実なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My boy's bein' sus and he don't know how to cuss

 

私の彼氏は黒なの、なのに臆病者で

 

 

He just sounds like he's tryna be his father (who are you?)

 

彼は自分の父親になろうとしてる様に見えるのよ(あなたは誰?)

 

 

My boy's an ugly crier but he's such a pretty liar

 

私の彼氏は不細工な泣き虫だけど、結構な嘘つき

 

 

And by that, I mean he said he'd change

 

そう言う意味じゃ彼、変わるって言ったのよ

 

 

 

 

 

 

 

My boy, my boy, my boy

 

ねえ、私の彼氏

 

 

Don't love me like he promised

 

約束通りに愛してはくれないの

 

 

My boy, my boy, my boy

 

ねえ、私の彼氏

 

 

He ain't a man and sure as hell ain't honest

 

男じゃないの、それに死ぬほど不誠実なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My boy, my-my, boy, my friends

 

私の彼氏、私の友達

 

 

I love-love, I-I love-love my split ends 

 

大好きなの、私は自分の枝毛が大好き

 

 

My boy

 

ねえ

 

 

(Love, love, love, love, love...)

 

(大好きよ)

 

 

My-my boy

 

ねえ、私の彼氏

 

 

(Love, love, love, love, love)

 

(愛してるわ)

 

 

My boy, my

 

私の、私の彼氏

 

 

(Alright, dude, go trip over a knife)

 

(もういいの、消えて頂戴)

 

 

 

 

 

 

 

My boy, my boy, my boy

 

ねえ、私の彼氏

 

 

Don't love me like he promised

 

約束通りに愛してはくれないの

 

 

My boy, my boy, my boy

 

ねえ、私の彼氏

 

 

He ain't a man and sure as hell ain't honest

 

男じゃないの、それに死ぬほど不誠実なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You want me to be yours? well, then you gotta be mine

 

あなたのものになって欲しいの?それならあなたも私のものにならないと

 

 

And if you want a good girl, then goodbye

 

でももしも、いい子がいいのならバイバイ

 

 

You want me to be yours? well, then you gotta be mine

 

あなたのものになって欲しいの?それならあなたも私のものにならないと

 

 

And if you want a good girl, then goodbye

 

でももしも、いい子がいいのならバイバイ

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

See You Tomorrow