カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One Kiss~ Calvin Harris feat Dua Lipa

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

One kiss is all it takes

 

1回のキスだけでいいの

 

 

Fallin' in love with me

 

それで私の恋をするのなら

 

 

Possibilities

 

可能性と

 

 

I look like all you need

 

私はあなたが必要なすべてなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let me take the night, I love real easy

 

あなたの夜を奪わせて、難しいことは考えないで

 

 

And I know that you'll still wanna see me

 

知ってるの、あなたはまだ私に会いたいんだって

 

 

On the Sunday morning, music real loud

 

日曜日の朝、大きく鳴る音楽

 

 

Let me love you while the moon is still out

 

月が出てる間、あなたを愛させてよ

 

 

Something in your lit up heaven in me

 

あなたの何かが私の中で天国を灯しだしたの

 

 

The feeling won't let me sleep

 

この感覚で寝られない

 

 

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel

 

だって、あなたの動きやあなたの感覚に夢中になってしまったから

 

 

 

 

 

 

 

One kiss is all it takes

 

1回のキスだけでいいの

 

 

Fallin' in love with me

 

それで私の恋をするのなら

 

 

Possibilities

 

可能性と

 

 

I look like all you need

 

私はあなたが必要なすべてなの

 

 

One kiss is all it takes

 

1回のキスだけでいいの

 

 

Fallin' in love with me

 

それで私の恋をするのなら

 

 

Possibilities

 

可能性と

 

 

I look like all you need

 

私はあなたが必要なすべてなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I just wanna feel your skin on mine

 

私はただ、あなたと皮膚を重ねたいの

 

 

Feel your eyes do the exploring

 

あなたの目が私が探っていくのを感じる

 

 

Passion in the message when you smile

 

あなたの笑顔に秘められた情熱は

 

 

Take my time

 

私の時間を奪ってくの

 

 

Something in your lit up heaven in me

 

あなたの何かが私の中で天国を灯しだしたの

 

 

The feeling won't let me sleep

 

この感覚で寝られない

 

 

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel

 

だって、あなたの動きやあなたの感覚に夢中になってしまったから

 

 

 

 

 

 

 

One kiss is all it takes

 

1回のキスだけでいいの

 

 

Fallin' in love with me

 

それで私の恋をするのなら

 

 

Possibilities

 

可能性と

 

 

I look like all you need

 

私はあなたが必要なすべてなの

 

 

One kiss is all it takes

 

1回のキスだけでいいの

 

 

Fallin' in love with me

 

それで私の恋をするのなら

 

 

Possibilities

 

可能性と

 

 

I look like all you need

 

私はあなたが必要なすべてなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

See a wonderland in your eyes

 

あなたの目に素敵な景色を見るの

 

 

Might need your company tonight

 

今夜はあなたに側に居て欲しいの

 

 

Something in your lit up heaven in me

 

あなたの何かが私の中で天国を灯しだしたの

 

 

The feeling won't let me sleep

 

この感覚で寝られない

 

 

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel

 

だって、あなたの動きやあなたの感覚に夢中になってしまったから

 

 

 

 

 

 

 

One kiss is all it takes

 

1回のキスだけでいいの

 

 

Fallin' in love with me

 

それで私の恋をするのなら

 

 

Possibilities

 

可能性と

 

 

I look like all you need

 

私はあなたが必要なすべてなの

 

 

One kiss is all it takes

 

1回のキスだけでいいの

 

 

Fallin' in love with me

 

それで私の恋をするのなら

 

 

Possibilities

 

可能性と

 

 

I look like all you need

 

私はあなたが必要なすべてなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow