カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Here With Me~ Marshmello feat Chvrches

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Can I tell you something just between you and me?

 

私とあなたについて、何かを伝えてもいい?

 

 

When I hear your voice, I know I'm finally free

 

あなたの声を聞くと私は自由になれるの

 

 

Every single word is perfect as it can be

 

言葉の一つ一つが可能な限り完璧にね

 

 

And I need you here with me

 

あなたが必要なの、ここに居て

 

 

When you left me up, I know that I'll never fall

 

あなたが元気づけてくれた時、もう絶対に落ち込まないの

 

 

I can speak to you by saying nothing at all

 

あなたに話しかけるけど言葉が一切出てこないの

 

 

Every single time, I find it harder to breathe

 

その度に息が激しくなるわ

 

 

'Cause I need you here with me

 

だって、あなたが必要だから、そばに居てよ

 

 

 

 

 

 

 

Everyday

 

毎日ね

 

 

You're saying the words that I want you to say

 

あなたが話す言葉は、私が言って欲しいことなの

 

 

There's a pain pain in my heart and it won't go away

 

それには痛みが伴って、消えないの

 

 

Now I know I'm falling in deep

 

今分かったの、私は深く恋に落ちてる

 

 

'Cause I need you here with me

 

だって、あなたを必要としてるからね、そばに居て欲しい

 

 

Everyday

 

毎日ね

 

 

You're saying the words that I want you to say

 

あなたが話す言葉は、私が言って欲しいことなの

 

 

There's a pain pain in my heart and it won't go away

 

それには痛みが伴って、消えないの

 

 

Now I know I'm falling in deep

 

今分かったの、私は深く恋に落ちてる

 

 

'Cause I need you here with me

 

だって、あなたを必要としてるからね、そばに居て欲しい

 

 

 

 

I think I see your face in my every place that I go

 

あなたの顔を考えて、目に映るのは私が行く場所すべて

 

 

I try to hide it, but I know that it's gonna show

 

あなたの顔を隠そうとしても見えてしまうの

 

 

Every single night, I find it harder to sleep

 

毎晩、私は眠れない

 

 

'Cause I need you here with me

 

だって、あなたが必要だから、そばに居て欲しいの

 

 

 

 

 

 

 

Everyday

 

毎日ね

 

 

You're saying the words that I want you to say

 

あなたが話す言葉は、私が言って欲しいことなの

 

 

There's a pain pain in my heart and it won't go away

 

それには痛みが伴って、消えないの

 

 

Now I know I'm falling in deep

 

今分かったの、私は深く恋に落ちてる

 

 

'Cause I need you here with me

 

だって、あなたを必要としてるからね、そばに居て欲しい

 

 

Everyday

 

毎日ね

 

 

You're saying the words that I want you to say

 

あなたが話す言葉は、私が言って欲しいことなの

 

 

There's a pain pain in my heart and it won't go away

 

それには痛みが伴って、消えないの

 

 

Now I know I'm falling in deep

 

今分かったの、私は深く恋に落ちてる

 

 

'Cause I need you here with me

 

だって、あなたを必要としてるからね、そばに居て欲しい

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Can I tell you something just between you and me?

 

私とあなたについて、何かを伝えてもいい?

 

 

When I hear your voice, I know I'm finally free

 

あなたの声を聞くと私は自由になれるの

 

 

Every single word is perfect as it can be

 

言葉の一つ一つが可能な限り完璧にね

 

 

And I need you here with me

 

あなたが必要なの、ここに居て

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow