カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Promise~ Bobby Caldwell

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You promised that you'd never leave me

 

キミはどこにも行かないって約束した

 

 

And you swore your love was true

 

そして、キミはこの愛が真実だって誓ったんだ

 

 

But I feel there's something pulling you away from me

 

でも、僕はキミから引き離される何かを感じてるんだ

 

 

And baby I think it's serious

 

ねえベイビー、真剣になってしまう

 

 

So what am I left to do

 

だから僕は去った

 

 

But remind you of the vows we took that day

 

でも、あの日の誓いを僕達に思い出させるよ

 

 

 

 

 

 

 

Once you make a promise

 

キミが一度約束したら

 

 

It's a promise

 

これは約束になるんだ

 

 

Not just words that fade away

 

ただただ、消え行く言葉じゃなくて

 

 

Baby let's be honest

 

ねえ、正直になろうよ

 

 

It's a promise you can never break

 

キミは決してこの約束は破らないさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When you said forever

 

キミが「永遠」って言った時

 

 

I believed in you

 

僕はキミを信じた

 

 

Now I why you're pushing me away

 

今になって、なぜだかキミは僕を押しのける

 

 

Baby I'm getting curious

 

僕は好奇心が強くなってきてるんだ

 

 

Maybe there's someone new

 

多分、そこには新しい誰かがいるんだろうね

 

 

Don't be thinking you can throw our love away

 

僕達の愛を捨てることができると思わないで

 

 

 

 

 

 

 

Once you make a promise

 

キミが一度約束したら

 

 

It's a promise

 

これは約束になるんだ

 

 

Not just words that fade away

 

ただただ、消え行く言葉じゃなくて

 

 

Baby let's be honest

 

ねえ、正直になろうよ

 

 

It's a promise you can never break

 

キミは決してこの約束は破らないさ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow