カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Slow Grenade~ Ellie Goulding feat Lauv

 

 

 

 

 

Help me, my God, this got messy

 

助けて神様、もうめちゃくちゃで

 

 

Least I got the best seat

 

いい席は確保したの

 

 

'Cause we put one hell of a show

 

だって、この酷い関係をショーにしたの

 

 

Waiting, I just keep on waiting

 

待ち続けてる、ずっと

 

 

For the final curtain

 

幕が閉じるのを待ってる

 

 

'Cause I just can't let go of your love

 

だって、あなたの愛を手放せないから

 

 

Ooh

 

 

 

 

You say my name like you know my dark side, ooh

 

まるで私の闇の部分を知ってるかのように、私の名前を呼ぶあなた

 

 

Can't beat the taste of the tears that 

 

涙を流すのは

 

 

I'll cry, ooh

 

避けられないわ

 

 

Slow grenade is blowing up

 

榴弾がゆっくり爆発する

 

 

My mistakes, so why don't I

 

私のせいよね

 

 

 

 

Why don't I stop it?

 

なんで止められないの?

 

 

Still got time for me to stop it

 

止める時間はあるのに

 

 

It's like a part of me must want it

 

私の一部が求めてしまってる

 

 

That's why I'm not running from it

 

だから、逃げずに今もここにいるの

 

 

Can't escape this blowing up

 

爆発からは逃げられない

 

 

In my face, so why can't I

 

もう目の前まで迫ってるわ

 

 

Why can't I stop it?

 

なんで止められないの?

 

 

Still got time for me to stop it

 

止める時間はあるのに

 

 

It's like a part of me must love it

 

私の一部が愛さないといけないって感じてる

 

 

That's why I'm not running from it

 

だから、逃げずに今もここにいるの

 

 

 

 

 

 

Crazy, late nights in the city

 

狂ってる深夜

 

 

Drink until you hate me

 

キミが僕を嫌うまで酔っ払う

 

 

Then say that I should just let you go

 

それからさよならを言うんだ

 

 

But hold on, why do we still hold on?

 

でもどうして僕達、今までこのままなのかな?

 

 

Think that we should move on

 

前に進むべきだ

 

 

But we're too scared of being alone

 

でも、一人になるのが怖いんだ

 

 

 

 

Ooh

 

 

 

 

You say my name like you know my dark side, ooh (oh)

 

まるで私の闇の部分を知ってるかのように、私の名前を呼ぶあなた

 

 

Can't beat the taste of the tears that 

 

涙を流すのは

 

 

I'll cry, ooh

 

避けられないわ

 

 

Slow grenade is blowing up

 

榴弾がゆっくり爆発する

 

 

My mistakes, so why don't I

 

私のせいよね

 

 

Why don't I stop it?

 

なんで止められないの?

 

 

Still got time for me to stop it

 

止める時間はあるのに

 

 

It's like a part of me must want it

 

私の一部が求めてしまってる

 

 

That's why I'm not running from it

 

だから、逃げずに今もここにいるの

 

 

Can't escape this blowing up

 

爆発からは逃げられない

 

 

In my face, so why can't I

 

もう目の前まで迫ってるわ

 

 

Why can't I stop it?

 

なんで止められないの?

 

 

Still got time for me to stop it

 

止める時間はあるのに

 

 

It's like a part of me must love it

 

私の一部が愛さないといけないって感じてる

 

 

That's why I'm not running from it

 

だから、逃げずに今もここにいるの

 

 

 

 

 

 

Ah-ooh, ah-ooh

 

 

 

 

Why can't I stop it?

 

なんで止められないの?

 

 

Still got time for me to stop it

 

止める時間はあるのに

 

 

It's like a part of me must love it

 

私の一部が愛さないといけないって感じてる

 

 

That's why I'm not running from it

 

だから、逃げずに今もここにいるの

 

 

 

 

 

 

 

Help me, my God, this got messy

 

助けて神様、もうめちゃくちゃで

 

 

Least I got the best seat

 

いい席は確保したの

 

 

'Cause we put one hell of a show, woah, yeah

 

だって、この酷い関係をショーにしたの

 

 

Oh, slow grenade is blowing up

 

榴弾がゆっくり爆発して

 

 

My mistakes, so why don't I

 

私のせいなのよね

 

 

 

 

Why don't I stop it?

 

なんで止められないの?

 

 

Still got time for me to stop it

 

止める時間はあるのに

 

 

It's like a part of me must want it

 

私の一部が求めてしまってる

 

 

That's why I'm not running from it

 

だから、逃げずに今もここにいるの

 

 

Can't escape this blowing up (ooh)

 

爆発からは逃げられない

 

 

In my face, so why can't I

 

もう目の前まで迫ってるわ

 

 

Why can't I stop it? (hey)

 

なんで止められないの?

 

 

Still got time for me to stop it (hey)

 

止める時間はあるのに

 

 

It's like a part of me must love it (hey)

 

私の一部が愛さないといけないって感じてる

 

 

That's why I'm not running from it (oh)

 

だから、逃げずに今もここにいるの

 

 

 

 

Ah-ooh, ah-ooh

 

 

 

 

Why can't I stop it?

 

なんで止められないの?

 

 

Still got time for me to stop it

 

止める時間はあるのに

 

 

It's like a part of me must love it

 

私の一部が愛さないといけないって感じてる

 

 

That's why I'm not running from it

 

だから、逃げずに今もここにいるの

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow