カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Peace~ Taylor Swift

 

 

Our coming of age has come and gone

年齢を重ねて、時間が過ぎて

 

Suddenly this summer, it's clear

突然、この夏のことがわかったの

 

I never had the courage of my convictions

自分に自信が持てなくても

 

As long as danger is near

危険が潜んでる限り

 

And it's just around the corner, darlin'

それはすぐそこにあるってわかるの

 

'Cause it lives in me

だって、私は自分の中に住んでるから

 

No, I could never give you peace

いや、あなたに幸せは与えれない

 

But I'm a fire and I'll keep your brittle heart warm

でも炎になってあなたの心を暖めてあげるわ

 

If your cascade, ocean wave blues come

もしもあなたが滝でも、大きな波が来ても

 

All these people think love's for show

全ての人達の愛は見せかけだって思ってる

 

But I would die for you in secret

でも、私はあなたのためなら秘密で命を捧げられる

 

The devil's in the details, but you got a friend in me

細かい点に悪魔はいるけど、そこに親友もいるわ

 

Would it be enough if I could never give you peace?

あなたに幸せを与えられなくてもいいのかな?

 

 

 

Your integrity makes me seem small

あなたが誠実だから私は小さく感じてしまう

 

You paint dreamscapes on the wall

夢物語を壁に描いてくれるわよね

 

I talk shit with my friends, it's like

友達といつものように話してると

 

I'm wasting your honor

あなたの地位を汚してるように思えるの

 

And you know that's I'd swing with you for the fences

あなたと一緒なら何でもできるわ

 

Sit with you in the trenches

辛いことも、一緒に乗り越えて行けるの

 

Give you my wild, give you a child

あなたに捧げるわ、私も私達の子供も

 

Give you the silence that only comes when two people understand each other

理解しあった時に生まれる静寂

 

Family that I chose, now that I see your brother as my brother

私が選んだ選択、今ではあなたの弟ですら、私の弟のように感じてる

 

Is it enough?

これで充分よね?

 

But there's robbers to the east, clowns to the west

でも東には泥棒がいて、西にはピエロがいるの

 

I'd give you my sunshine, give you my best

私の日の光も、1番の私もあなたに捧げるわ

 

But the rain is always gonna come

でも、いつも雨が降りそうなの

 

If you're standin' with me

もしも私と一緒なら

 

 

 

But I'm a fire and I'll keep your brittle heart warm

でも炎になってあなたの心を暖めてあげるわ

 

If your cascade, ocean wave blues come

もしもあなたが滝でも、大きな波が来ても

 

All these people think love's for show

全ての人達の愛は見せかけだって思ってる

 

But I would die for you in secret

でも、私はあなたのためなら秘密で命を捧げられる

 

The devil's in the details, but you got a friend in me

細かい点に悪魔はいるけど、そこに親友もいるわ

 

 

 

Would it be enough if I could never give you peace?

あなたに幸せをあげられなくてもいいのかな?

 

Would it be enough if I could never give you peace?

幸せをあげられなくてもいいのかな?

 

Would it be enough if I could never give you peace?

あなたに幸せをあげられなくてもいいのかな?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow