カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Till Forever Falls Apart~ Ashe

 

 

 

 

Out on our own

2人で飛び出して

 

Dreamin' in a world that we both know

私達が知ってる世界で夢見て

 

It's out of our control

もう私達には手に負えないの

 

But if shit hits the fan, we're not alone

でももしも、窮地に陥っても私達は独りじゃないわ

 

'Cause you've got me and you know

だってあなたには私がいる

 

That I've got you and I know

私にはあなたがいるの

 

 

 

If the tide takes California

もしもカリフォルニアが波に飲み込まれても

 

I'm so glad I got to hold ya

あなたのことを抱きしめられたら私は憂しいの

 

And if the sky falls from Heaven above

空が天国から落ちてきても

 

Oh, I know I had the best time fallin' into love

私は恋に落ちるような最高な時間を過ごせて

 

We've been livin' on a fault line

私達は断層線で生きてる

 

And for a while, you were all mine

少しの間だけ、あなたが私のものだったの

 

I've spent a lifetime givin' you my heart

人生を賭けてあなたに心を捧げる

 

I swear that I'll be yours forever, 'til forever falls apart

永遠にあなたのものだって誓う、永遠が終わるまでね

 

'Til forever falls apart

永遠が終わるまでね

 

 

 

So this is it, that's how it ends

ついに終わりは来たの

 

I guess there's nothing more romantic than dyin' with your friends

友達と一緒に死ぬよりもロマンチックなことなんてないよね

 

And I'm not sorry for myself

自分のことが可哀想なんて思わないけど

 

I wouldn't want to spend a minute lovin' anybody else

他の誰かを愛そうなんて、そんなことに時間を使いたくないの

 

'Cause you've got me and you know

だってあなたには私がいる

 

That I've got you and I know

私にはあなたがいるの

 

 

 

If the tide takes California

もしもカリフォルニアが波に飲み込まれても

 

I'm so glad I got to hold ya

あなたのことを抱きしめられたら私は憂しいの

 

And if the sky falls from Heaven above

空が天国から落ちてきても

 

Oh, I know I had the best time fallin' into love

私は恋に落ちるような最高な時間を過ごせて

 

We've been livin' on a fault line

私達は断層線で生きてる

 

And for a while, you were all mine

少しの間だけ、あなたが私のものだったの

 

I've spent a lifetime givin' you my heart

人生を賭けてあなたに心を捧げる

 

I swear that I'll be yours forever, 'til forever falls apart

永遠にあなたのものだって誓う、永遠が終わるまでね

 

'Til forever falls apart

永遠が終わるまでね

 

 

 

We never had it from the start

初めから永遠なんてなかった

 

'Til death do us part

死が別れをもたらすまで

 

 

 

If the tide takes California

もしもカリフォルニアが波に飲み込まれても

 

I'm so glad I got to hold ya

あなたのことを抱きしめられたら私は憂しいの

 

And if the sky falls from Heaven above

空が天国から落ちてきても

 

Oh, I know I had the best time fallin' into love

私は恋に落ちるような最高な時間を過ごせて

 

We've been livin' on a fault line

私達は断層線で生きてる

 

And for a while, you were all mine

少しの間だけ、あなたが私のものだったの

 

I've spent a lifetime givin' you my heart

人生を賭けてあなたに心を捧げる

 

I swear that I'll be yours forever, 'til forever falls apart

永遠にあなたのものだって誓う、永遠が終わるまでね

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow