カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Wanna Know~ Maroon 5 feat Kendrick Lamar

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

俺は知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送っているなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君をとても愛しているんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, no

 

俺は大好きだったんだ、いやだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送っているなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君をとても愛してるんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, oh

 

俺は君のことを愛してたんだ、いやだよ

 

 

 

 

I don't wanna know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Wasted

 

酔っぱらっちまったよ

 

 

 

 

And the more I drink the more I think about you

 

だけど、酔えば酔うほど君のことを考えてしまうんだ

 

 

 

 

Oh, no, no, I can't take it

 

あぁ、俺には耐えられないよ

 

 

 

 

Baby every place I go reminds me of you

 

俺が行く場所すべてで、君のことを思い出してしまうんだ

 

 

 

 

Do you think of me?

 

君は俺のことを思ってくれてるかな?

 

 

 

 

Of what we used to be?

 

俺たちは昔みたいになれないかな?

 

 

 

 

Is it better now that I'm not around?

 

俺が傍にいない方が気が楽かな?

 

 

 

 

My friends are actin' strange, they don't bring up your name

 

友達は最近おかしくて、君の名前を話題に出さないんだよ

 

 

 

 

Are you happy now?

 

君は今、幸せかい?

 

 

 

 

Are you happy now?

 

幸せかい?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送っているなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君をとても愛しているんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, no

 

俺は大好きだったんだ、いやだよ

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないよ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送っているなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君をとても愛しているんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, Oh

 

俺は君のことを愛してたんだ

 

 

 

 

I don't wanna know

 

知りたくないよ

 

 

 

 

And I every time i go out, yeah

 

出かけるといつも

 

 

 

 

I hear it from this one, I hear it from that one

 

あちこちで耳にするよ

 

 

 

 

Glad you got someone new

 

君に新しい恋人が出来たって

 

 

 

 

Yeah, I see but I don't believe it

 

わかってるけど、でも信じられないんだ

 

 

 

 

Even in my head you're still in my bed

 

俺の頭の中では君はまだ俺のベッドにいるんだって

 

 

 

 

Maybe I'm just a fool

 

多分、俺はバカなんだろうな

 

 

 

 

Do you think of me?

 

君は俺のことを思ってくれてるかな?

 

 

 

 

Of what we used to be?

 

俺たちは昔みたいには戻れないかな?

 

 

 

 

Is it better now that I'm not around?

 

俺が傍にいない方が気が楽かな?

 

 

 

 

My friends are actin' strange, they don't bring up your name

 

友達は最近おかしくて、君の名前を話題に出さないんだ

 

 

 

 

Are you happy now?

 

君は今、幸せ?

 

 

 

 

Are you happy now?

 

幸せかい?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送ってるなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君をとても愛してるんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, no

 

俺は大好きだったんだ、いやだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送ってるなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君を愛してるんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, no

 

俺は君を愛してたんだ

 

 

 

 

I don't wanna know

 

知りたくないよ

 

 

 

 

No more ''please stop''

 

これ以上「しないでくれ」

 

 

 

 

No more hashtag boo'd up screenshots

 

これ以上、「カップル」のハッシュタグをつけてスクショをあげないでくれ

 

 

 

 

No more tryin' make me jealous on your birthday

 

これ以上、君の誕生日に嫉妬させないでくれ

 

 

 

 

You know just how I made you better on your birthday, oh

 

誕生日に君をどうやって喜ばせたか知ってるだろ?

 

 

 

 

Do he do you like this, do he woo you like this?

 

そいつは同じようにしてくれるのか?

 

 

 

 

Do he lay it down for you, touch your poona like

 

そいつは同じように、君の隣であそこを触ってるのか?

 

 

 

 

Matter fact, never mind, we'll let the past be

 

ホントは気にしてないんだ、俺たちは過去の関係だからな

 

 

 

 

Maybe his right now, but your body's still me, woah

 

今は彼のものかもしれないけど、君の体はまだ俺のものだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送ってるなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君を愛してるんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, no

 

俺は君を愛してたんだ、いやだよ

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送ってるなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君を愛してるんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, no

 

俺は君を愛してたんだ

 

 

 

 

I don't wanna know

 

知りたくないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送ってるなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君を愛してるんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, no

 

俺は君を愛してたんだ

 

 

 

 

I don't wanna know

 

知りたくないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna know, know, know ,know

 

知りたくないんだ

 

 

 

 

Who's talking you home, home, home, home

 

他の誰かが君を家に送ってるなんて

 

 

 

 

I'm loving you so, so, so, so

 

俺は君を愛してるんだ

 

 

 

 

The way I used to love you, no

 

俺は君を愛してたんだ

 

 

 

 

I don't wanna know

 

知りたくないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow