カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Who Do You Love~ The Chainsmokers

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

Found cigarettes in your Fendi coat

 

キミのフェンディのコートにタバコを見つけたんだ

 

 

Even though you don't even smoke

 

キミは吸わないけど

 

 

Always changing your access codes

 

常に、アクセスコードを変えてるんだ

 

 

Yeah, I can tell you know I know

 

そうさ、僕が気付いてるって分かってるよね?

 

 

Yeah you've been actin' so conspicuous

 

そうさ、キミはわかりやすい行動をしてるんだ

 

 

You flip it on me, say I think too much

 

キミは僕のせいにして、考えすぎたってね

 

 

You're movin' different when we're makin' love

 

キミは違うように動くんだ、愛し合ってるときにね

 

 

Baby, tell me, tell me

 

ベイビー、教えてよ

 

 

 

 

 

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは誰を愛してるの?

 

 

I want to know the truth (woah)

 

僕は真実を知りたいんだ

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは、誰を愛してるんだ?

 

 

I know it's someone new

 

誰か新しい人が居るって、知ってるよ

 

 

You ain't gotta make it easy

 

キミは簡単にはいかないよね

 

 

Where you been sleepin'?

 

どこで寝てるの?

 

 

This shit is keepin' me up at night just admit it

 

そうやって考えると夜も眠れない、認めてよ

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは誰を愛してるの?

 

 

I wanna  know, I wanna know who

 

誰なのか僕は知りたいんだよ

 

 

Now, now, who do you, who do you love, love (yeah)

 

今キミは誰を愛してるの?

 

 

Now, now, who do you, who do you love now (woah)

 

キミは

 

 

Now, now, who do you, who do you love, love (yeah)

 

誰を愛してるんだ?

 

 

I wanna know, I wanna know who

 

知りたいんだ、誰なのか

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You keep switchin' your alibi

 

キミはアリバイを変え続けて

 

 

Or stuttering when you reply

 

返事をするときは口ごもって話すよね

 

 

You can't even look my in the eye

 

僕の目を見ることすら出来ないんだね

 

 

Well I can tell, I know you're lying

 

そうさ、キミは嘘をついてるんだ

 

 

'Cause you've been actin' so conspicuous (conspicuous)

 

だって、キミはわかりやすいんだ

 

 

You flip it on me say I think too much (too much)

 

キミは、僕のせいにして、考えすぎたって言うんだ

 

 

You're movin' different when we're makin' love

 

キミは違うように動くんだ、愛し合ってるときにね

 

 

So baby tell me, tell me

 

だからベイビー、教えてよ

 

 

 

 

 

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは誰を愛してるの?

 

 

I want to know the truth (woah)

 

僕は真実を知りたいんだ

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは、誰を愛してるんだ?

 

 

I know it's someone new

 

誰か新しい人が居るって、知ってるよ

 

 

You ain't gotta make it easy

 

キミは簡単にはいかないよね

 

 

Where you been sleepin'?

 

どこで寝てるの?

 

 

This shit is keepin' me up at night just admit it

 

そうやって考えると夜も眠れない、認めてよ

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは誰を愛してるの?

 

 

I wanna  know, I wanna know who

 

誰なのか僕は知りたいんだよ

 

 

Now, now, who do you, who do you love, love (yeah)

 

今キミは誰を愛してるの?

 

 

Now, now, who do you, who do you love now (woah)

 

キミは

 

 

Now, now, who do you, who do you love, love (yeah)

 

誰を愛してるんだ?

 

 

I wanna know, I wanna know who

 

知りたいんだ、誰なのか

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Who?) You've been actin' so conspicuous

 

キミは分かりやすいよ

 

 

(Who?) You flip it on me say I think too much

 

僕のせいにするんだね、考えすぎたって言って

 

 

(Who?) You're movin' different when we're makin' love

 

キミは違うように動くよね、愛し合ってるときに

 

 

(Who?) Baby tell me, tell me

 

ベイビー、教えてよ

 

 

 

 

 

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは誰を愛してるの?

 

 

I want to know the truth (woah)

 

僕は真実を知りたいんだ

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは、誰を愛してるんだ?

 

 

I know it's someone new

 

誰か新しい人が居るって、知ってるよ

 

 

You ain't gotta make it easy

 

キミは簡単にはいかないよね

 

 

Where you been sleepin'?

 

どこで寝てるの?

 

 

This shit is keepin' me up at night just admit it

 

そうやって考えると夜も眠れない、認めてよ

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは誰を愛してるの?

 

 

I wanna  know, I wanna know who

 

誰なのか僕は知りたいんだよ

 

 

Now, now, who do you, who do you love, love (yeah)

 

今キミは誰を愛してるの?

 

 

Now, now, who do you, who do you love now (woah)

 

キミは

 

 

Now, now, who do you, who do you love, love (yeah)

 

誰を愛してるんだ?

 

 

I wanna know, I wanna know who

 

知りたいんだ、誰なのか

 

 

  

 

 

 

Now, now, who do you, who do you love, love

 

今キミは誰を愛してるの?

 

 

Now, now, who do you, who do you love now

 

キミは

 

 

Now, now, who do you, who do you love, love

 

誰を愛してるんだ?

 

 

Now, now, who do you, who do you love now

 

今、キミは誰を愛してるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You ain't gotta make it easy

 

キミは簡単にはいかないよね

 

 

Where you been sleepin'?

 

どこで寝てるの?

 

 

This shit is keepin' me up at night just admit it

 

そうやって考えると夜も眠れない、認めてよ

 

 

Who do you love, do you love now?

 

キミは誰を愛してるの?

 

 

I wanna  know, I wanna know who

 

誰なのか僕は知りたいんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow