カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~ I Wanna Know ~ Alesso feat Nico & Vinz

 

youtu.be



 

 

 

 

 

 

 

I've been hit by stars, a beauty you are, a beauty you are

 

僕は星にぶつかったんだ、美しいキミに

 

 

Day turns into night, you light up my dark, you light up my dark

 

日が夜に変わるんだ、キミが僕の闇を照らしていって、キミが僕の闇を照らしていくんだ

 

 

You're the one that I see waking up next to me

 

キミは僕の隣で目覚める唯一の存在なんだ

 

 

And I hope it's the same for you

 

キミも同じだといいな

 

 

But you play with my mind when you send me these signs

 

でも、キミは僕にサインを送りながら、僕の心を弄ぶんだ

 

 

And I see other guys get 'em too

 

他の男もそれを受け取ってて

 

 

 

 

 

 

 

I wanna know, I wanna know

 

知りたいんだ、僕は知りたいんだ

 

 

Hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

 

 

 

Where do we go, where do we go

 

僕達はどこに行くのかな?

 

 

From hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

ここから

 

 

Why are you keeping me on hold

 

なんで僕をキープしておくの?

 

 

Don't wanna leave this place alone

 

この場所を独りで離れたくないんだ

 

 

Is it a yes or it no

 

エスなの?ノーなの?

 

 

I wanna know, I wanna know

 

知りたいんだ、僕は知りたいんだ

 

 

Hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Diamonds in your eyes cover your lies, cover your lies

 

キミの瞳のダイヤモンドがキミの嘘を隠すんだ

 

 

Trust me we can be special tonight special tonight

 

僕を信じて、今夜はスペシャルな夜になるよ

 

 

You're the one that I see waking up next to me

 

キミは僕の隣で目覚める唯一の存在なんだ

 

 

And I hope it's the same for you

 

キミも同じだといいな

 

 

But you play with my mind when you send me these signs

 

でも、キミは僕にサインを送りながら、僕の心を弄ぶんだ

 

 

And I see other guys get 'em too

 

他の男もそれを受け取ってて

 

 

 

 

 

 

 

I wanna know, I wanna know

 

知りたいんだ、僕は知りたいんだ

 

 

Hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

 

 

 

Where do we go, where do we go

 

僕達はどこに行くのかな?

 

 

From hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

ここから

 

 

Why are you keeping me on hold

 

なんで僕をキープしておくの?

 

 

Don't wanna leave this place alone

 

この場所を独りで離れたくないんだ

 

 

Is it a yes or it no

 

エスなの?ノーなの?

 

 

I wanna know, I wanna know

 

知りたいんだ、僕は知りたいんだ

 

 

Hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trust me we can be special tonight special tonight

 

僕を信じて、今夜はスペシャルな夜になるよ

 

 

 

 

 

 

 

I wanna know, I wanna know

 

知りたいんだ、僕は知りたいんだ

 

 

Hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

 

 

 

(I want you)

 

(僕はキミが欲しいんだ)

 

 

Where do we go, where do we go

 

僕達はどこに行くのかな?

 

 

From hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

ここから

 

 

(I want you)

 

(キミが欲しいんだ)

 

 

Why are you keeping me on hold

 

なんで僕をキープしておくの?

 

 

Don't wanna leave this place alone

 

この場所を独りで離れたくないんだ

 

 

Is it a yes or it no

 

エスなの?ノーなの?

 

 

I wanna know, I wanna know

 

知りたいんだ、僕は知りたいんだ

 

 

Hey-ey-ey, hey-ey-ey

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow