カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Call On Me~ Starley

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When you're low

 

あなたが落ち込んでいる時

 

 

 

 

And your knees can't rise

 

膝が上がらないのね

 

 

 

 

You feel helpless

 

無力を感じてるのね

 

 

 

 

And you're looking to the sky

 

そして、あなたは空を見てる

 

 

 

 

Some people would say

 

何人かの人々は言うの

 

 

 

 

To accept their fate

 

”運命を受け入れる”って

 

 

 

 

Well, if this is fate

 

もし、これが運命なら

 

 

 

 

Then we'll find a way to cheat

 

私達はズルするための道を見つけるわ

 

 

 

 

Cause, oh, oh

 

だって、

 

 

 

 

We'll say a little prayer

 

私達は祈り続けるの

 

 

 

 

But, oh, oh

 

でも、

 

 

 

 

If the answer isn't fair

 

答えが平等じゃなかったら

 

 

 

 

You know you can call on me

 

私を呼んでもいいわよ

 

 

 

 

When you need somebody

 

誰かが必要な時はね

 

 

 

 

You know you can call on me

 

私を呼んでもいいのよ

 

 

 

 

When you can't stop the tears from falling down

 

涙が落ちるのが止まらない時はね

 

 

 

 

You know you can call on me

 

私を呼んでもいいの

 

 

 

 

Call on me, daring

 

私を呼んでみて

 

 

 

 

You know you can call on me

 

あなたは私を呼んでもいいのよ

 

 

 

 

Call on me, darling (Call on me)

 

私を呼んでみて

 

 

 

 

When you're weary

 

あなたが疲れた時

 

 

 

 

And the road is dark

 

そして、道が真っ暗な時

 

 

 

 

And I'll guide you

 

私がガイドしてあげるわ

 

 

 

 

With the beating of my heart

 

私の鼓動と共に

 

 

 

 

And if the Calvary

 

カルバリーじゃ

 

 

 

 

And the help don't come

 

あなたの助けは来ないのよ

 

 

 

 

Well, then we'll find a way to dodge a smoking gun

 

じゃあ、私達は証拠に残らないような道を見つけるわ

 

 

 

 

Cause, oh, oh

 

だって、

 

 

 

 

We'll say a little prayer

 

私達は祈り続けるの

 

 

 

 

But, oh, oh

 

でも、

 

 

 

 

If the answer isn't fair(then call me)

 

答えが平等じゃなかったら

 

 

 

 

You know you can call on me

 

私を呼んでもいいのよ

 

 

 

 

When you need somebody

 

あなたに誰かが必要な時

 

 

 

 

You know you can call on me

 

私を呼んでもいいのよ

 

 

 

 

When you can't stop the tears from falling down

 

涙が落ちるのが止まらない時はね

 

 

 

 

You know you can call on me

 

私を呼んでもいいのよ

 

 

 

 

Call on me, darling

 

私を呼んで

 

 

 

 

You know you can call on me

 

あなたは私を呼んでもいいのよ

 

 

 

 

Call on me (Call on me)

 

私を呼んでみて

 

 

 

 

 

When you're, you need someone(Just call on me)

 

あなたが誰かを必要としてる時は

 

 

 

 

You need somebody to cling to(Call on me)

 

あなたには誰かをくっつける人が必要なの

 

 

 

 

When you're, you need someone(Just call on me)

 

誰かが必要な時

 

 

 

 

You need somebody to dry your tears

 

涙を乾かす誰かが必要なの

 

 

 

 

When you're, you need someone(You can call me)

 

誰かを必要としている時は

 

 

 

 

You need somebody to cling to (Just call on me)

 

あなたには誰かをくっつける人が必要なの

 

 

 

 

Just call on me, love(Just call on me)

 

私だけを呼んで

 

 

 

 

Just call on me, love(Call on me)

 

私を呼んで

 

 

 

 

Just call on me, love(Just call on me)

 

私を呼んで

 

 

 

 

Just call on me, love(Call on me)

 

私を呼んで

 

 

 

 

Just call on me, love, on, me

 

私を呼んで、そして愛してね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow