カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Boy's Don't Cry~ Anitta

 

 

 

Sometimes I call you when I can't sleep alone

時々独りで眠れない時、あなたに電話をかけたことがあるの

 

Now you keep asking me what that means, oh no

あなたはその意味をずっと聞いて来るんだけど

 

In your feelings, I can feel it

あなたの気持ちを私は感じてるから

 

You're in your feelings, you won't admit it but

気になってるのに、あなたは認めようとしないの

 

That's why I push you away from me

だから私はあなたを突き放したの

 

'Cause I know, I know

だって、私にはわかるから

 

It drives you crazy, try to tame me

あなたは火がついたように私を誘惑をしようとする

 

But nobody's taking control all over me

でも、私を支配できる人なんていないんだから

 

 

 

Ooh, baby, baby, you be talkin' tough

ベイビー、強がってるけど

 

But your boys can't get enough

でも、あなたの中の男の子は愛を欲しがってる

 

When the girls don't need your love

でも女の子があなたの愛を拒否したら

 

Who says boys don't cry?

男の子は泣かないって?

 

Ooh, baby, baby, you just outta touch

ベイビー、気付いてないだけで

 

'Cause your boys can't get enough

だって、あなたの中の男の子は愛を欲しがってる

 

When the girls don't need your love

女の子にはあなたの愛を拒否されたら

 

Who says boys don't cry?

男の子は泣かないって?

 

 

 

Sometimes you call me when you're too drunk, oh god

酔い過ぎたあなたは時々私に連絡してくるの

 

Then you start telling me I'm the one, I'm not

私が運命の人だって言ってくるけど、やめて

 

In your feelings, I can feel it

あなたの気持ちを私は感じてるから

 

You're in your feelings, you won't admit it but

気になってるのに、あなたは認めようとしないの

 

That's why I push you away from me

だから私はあなたを突き放したの

 

'Cause I know, I know

だって、私にはわかるから

 

It drives you crazy, try to tame me

あなたは火がついたように私を誘惑をしようとする

 

But nobody's taking control all over me

でも、私を支配できる人なんていないんだから

 

 

 

Ooh, baby, baby, you be talkin' tough

ベイビー、強がってるけど

 

But your boys can't get enough

でも、あなたの中の男の子は愛を欲しがってる

 

When the girls don't need your love

でも女の子があなたの愛を拒否したら

 

Who says boys don't cry?

男の子は泣かないって?

 

Ooh, baby, baby, you just outta touch

ベイビー、気付いてないだけで

 

'Cause your boys can't get enough

だって、あなたの中の男の子は愛を欲しがってる

 

When the girls don't need your love

女の子にはあなたの愛を拒否されたら

 

Who says boys don't cry?

男の子は泣かないって?

 

 

 

Who says they don't cry?

男の子は泣かないって?

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow