カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Burned LA Down~ Noah Cyrus

 

 

 

You left a hole in my chest when you left

あなたが去った時、私の胸には穴が空いたの

 

And my heart followed you out the door

私の心はドアまであなたについて行って

 

And I stood and bled in the hall, watched it all

私は立ったままで、ホールで血を流したの、全部見てた

 

And the mess that it left on the floor

そして、床にはそれが散乱してた

 

If I gave you less, would you want me more?

もしも与えるものが少なかったら、あなたはその分私を求めてくれるの?

 

And you could've said anything at all

何か言ってくれたら良かったのに

 

Ooh, embers in the dark

暗闇でくすぶる炎

 

Can look just like shooting stars

流れ星に見えるはず

 

To a bitter, broken heart

ほろ苦くて、壊れた心にとっては

 

 

 

Oh, I wish I hadn't burned this city down

この街を燃やさなきゃ良かった

 

'Cause you didn't care, no, you didn't care

だって、あなたは気にもしなかったから

 

Yeah, I burned LA down and you left me there

そう、私が燃やしたLAにあなたは私を残して行ったの

 

Oh, you left me there

私を残して去って行ったの

 

I waste my breath on a prayer, you don't care

祈っても息を無駄にしてるだけ、あなたは気にしないから

 

I was never a part of the plan

私はあなたの計画に入ってなかったから

 

You can't make a God of somebody

神様になるわけないわ

 

Who's not even half of a half decent man

礼儀の半分の半分も知らない人なのに

 

 

 

Ooh, embers in the dark

暗闇でくすぶる炎

 

Can look just like shooting stars

流れ星に見えるはず

 

To a bitter, broken heart

ほろ苦くて、壊れた心にとっては

 

 

 

Oh, I wish I hadn't burned this city down

この街を燃やさなきゃ良かった

 

'Cause you didn't care, no, you didn't care

だって、あなたは気にもしなかったから

 

Yeah, I burned LA down and you left me there

そう、私が燃やしたLAにあなたは私を残して行ったの

 

Oh, you left me there

私を残して去って行ったの

 

I burned this city down 'cause you didn't care, no, you didn't care

この街を燃やしたのは、あなたは気にもしなかった

 

Yeah, I burned LA down and you left me there

そう、私が燃やしたLAにあなたは私を残して行ったの

 

Oh, you left me there

私を残して去って行ったの

 

You left a hole in my chest when you left

あなたが去った時、私の胸には穴が空いたの

 

And my heart followed you out the door

私の心はドアまであなたについて行って

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow