カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Clarity~ Zedd feat Foxes

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

High dive into frozen waves where the past comes back to life

 

凍った波の渦に深くダイブしてみるの、過去が取り戻せるあの場所へ

 

 

 

 

Fight fear for the selfish pain

 

身勝手な痛みの恐怖と戦うのよ

 

 

 

 

And it's worth it every time

 

どんな時だってそれは価値のあることだから

 

 

 

 

Hold still right before we crash

 

私達がダメになる寸前でもまだ痛みを抱えてるの

 

 

 

 

Cause we both know how this ends our clock ticks till it breaks your glass

 

だって、どうやって終わりが来るのか知ってるから、あなたの時の砂時計は

二人の終わりを告げるまで進み続ける

 

 

 

 

 

And I drown in you again

 

そして私は、またあなたに溺れていくの

 

 

 

 

 

 

 

Cause you are the piece of me

 

だってあなたは私の一部なの

 

 

 

 

I wish I didn't need

 

必要としないことを願っても無理なの

 

 

 

 

Chasing relentlessly

 

容赦なく襲って来て

 

 

 

 

Still fight and I don't know why

 

またそれと戦ってるけど、なんでかも分からない

 

 

 

 

If our love is tragedy why are you my remedy

 

もし、二人の愛が悲劇だとしたら、なんであなたは私の救いの手なんだろう?

 

 

 

 

If our love's insanity why are you my clarity

 

もし、これが狂った愛だとしたら、なぜあなたはそんなに明るく透き通ってるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Walk on trough a red parade

 

軍隊のパレードを練り歩く

 

 

 

 

And refuse to make amends

 

罪を償うのを拒否する様に

 

 

 

 

If cuts deep trough our ground

 

それは私達の地面を深く切り裂いて

 

 

 

 

And makes us forget all common sense

 

すべての常識を忘れ去るの

 

 

 

 

Don't speak as I try to leave

 

私があなたから離れようとする時はなにも話さないで

 

 

 

 

Cause we both know what we'll choose

 

だって、二人とも何を選ぶべきか分かってるから

 

 

 

 

If you pull, then I'll push too deep

 

もし、あなたが引いたら私は深く押すわ

 

 

 

 

And I'll fall right back to you

 

そして私は、またあなたのもとへ落ちていくの

 

 

 

 

 

 

 

Cause you are the piece of me

 

だって、あなたは私の一部なの

 

 

 

 

I wish I didn't need

 

必要としないことを願っても無理なの

 

 

 

 

Chasing relentlessly

 

容赦なく襲って来て

 

 

 

 

Still fight and I don't know why

 

まだそれと戦ってる、でもなんでなのか分からない

 

 

 

 

If our love is tragedy why are you my remedy

 

もし、二人の愛が悲劇だとしたら、なぜあなたは私の救いの手なんだろう

 

 

 

 

If our love's insanity why are you my clarity

 

そし、これが狂った愛だとしたら、なぜあなたはそんなに明るく透き通ってるの

 

 

 

 

Why are you my remedy

 

なぜあなたは私の救いの手なの?

 

 

 

 

Why are you my remedy

 

なぜあなたは私の救いの手なの?

 

 

 

 

If our love is tragedy why are you my remedy

 

もし、二人の愛が悲劇だとしたら、なぜあなたは私の救いの手なんだろう

 

 

 

 

If our love's insanity why are you my clarity

 

もし、これが狂った愛だとしたら、なんであなたはそんなに明るく透き通ってるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow