カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~If I Can't Have You~ Yvonne Elliman

 

 

 

 

 

 

 

Don't know why

 

なんでなのかな?

 

 

I'm surviving every lonely day

 

私は寂しい毎日を

 

 

When there's got to be

 

生き抜いてるの

 

 

No chance for me

 

なんのチャンスもないのに

 

 

My life would end

 

私の人生終わっちゃうのかな?

 

 

And it doesn't matter how I cry

 

いくら泣いたってどうにもならないわ

 

 

My tears of love are a waste of time

 

愛の涙を流しても時間の無駄よ

 

 

If I turn away

 

でももしもこの恋に

 

 

Am I strong enough to see it through

 

後ろを向いてしまったらこの先やっていけるほど私は強い?

 

 

Go crazy is what I will do

 

頭がおかしくなっちゃうわ

 

 

 

 

If I can't have you

 

もしもあなたが私のものにならないなら

 

 

I don't want nobody baby

 

他には誰もいらないのベイビー

 

 

If I can't have you ah, ah

 

あなたが私のものにできないなら

 

 

I can't have you

 

あなたが私のものにならないなら

 

 

I don't want nobody baby

 

他には誰もいらないの

 

 

If I can't have you ah ah

 

あなたが私のものにできないのなら

 

 

 

 

 

 

 

Can't let go

 

あなたを認められない

 

 

And it doesn't matter how I try

 

どれだけ頑張ってもダメなのね

 

 

I gave it all

 

いとも簡単にあなたに全てを

 

 

So easily to you my love

 

捧げてしまったの

 

 

To dreams that never will come true

 

それは叶いっこない夢なの

 

 

Am I strong enough to see it through

 

その夢が叶うまで私、頑張れるかしら

 

 

Go crazy is what I will do

 

頭がおかしくなってしまうかも

 

 

 

 

If I can't have you

 

もしもあなたが私のものにならないなら

 

 

I don't want nobody baby

 

他には誰もいらないのベイビー

 

 

If I can't have you ah, ah

 

あなたが私のものにできないなら

 

 

I can't have you

 

あなたが私のものにならないなら

 

 

I don't want nobody baby

 

他には誰もいらないの

 

 

If I can't have you ah ah

 

あなたが私のものにできないのなら

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow