カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bruises~ Ellise

 

 

 

 

Black and blue, I'm on the edge

あざだらけの私は危篤状態で

 

Forgave you with your hands around my neck

あなたを許した時、私の首にはあなたの手が

 

You steal my breath, you threw me away

心を奪われたのに、あなたに捨てられて

 

I'm only left with bruises

私に残ったのは傷跡だけなの

 

Always played too close to fire

常に危険と隣り合わせで

 

I though I saw the devil in your eyes

あなたの瞳に悪魔が見えた気がするの

 

You pull me down, I can't act surprised

私を引きずり下ろそうとするあなたに驚けなくて

 

I know you're kind, the truth is

あなたが優しいことは知ってる、でも真実は

 

 

 

No chains, no ropes

チェーンもロープも

 

Don't need 'em I'm not going home

必要ないの、家には帰らない

 

Can't be alone

独りぼっちになれなくて

 

You hurt me and I pull you close

私を傷つけるあなたを側に引き寄せる

 

I can't tell you why

分からないの

 

When you kill me with a smile

その笑顔で殺されても

 

I don't wanna lose it

失いたくないの

 

Wish I could unchoose it

その選択をしたくなかったわ

 

All I have are bruises

私には傷しか残らないの

 

Let you see inside my mind

私の心の中を見て

 

Got no tears behind my eyes

目には涙も浮かんでないの

 

I don't wanna skew it

疑いたくないわ

 

Wish I could undo it

やり直したかったわ

 

All I have are bruises

私には傷しか残らないわ

 

 

 

Black and blue, I still regret

あざだらけの私は後悔して

 

Forgive you even when I know what's next

あなたを許した時、次に何がおこるかわかってたわ

 

But I'm not scared, I'm outta my head

でも怖がってない私、変なのかな?

 

Lay down to rest with bruises

傷と一緒に横たわって

 

Cross my heart and hope to die

死にたいって思ってる

 

I knew I saw the devil in your eyes

あなたの瞳には悪魔が写ってた

 

If love is hell, I guess I tell lies

もしも愛が地獄だとしたら私は嘘ついてるのね

 

At least you're mine, the truth is

あなたは私のものだって、真実は

 

 

 

No chains, no ropes

チェーンもロープも

 

Don't need 'em I'm not going home

必要ないの、家には帰らない

 

Can't be alone

独りぼっちになれなくて

 

You hurt me and I pull you close

私を傷つけるあなたを側に引き寄せる

 

I can't tell you why

分からないの

 

When you kill me with a smile

その笑顔で殺されても

 

I don't wanna lose it

失いたくないの

 

Wish I could unchoose it

その選択をしたくなかったわ

 

All I have are bruises

私には傷しか残らないの

 

Let you see inside my mind

私の心の中を見て

 

Got no tears behind my eyes

目には涙も浮かんでないの

 

I don't wanna skew it

疑いたくないわ

 

Wish I could undo it

やり直したかったわ

 

All I have are bruises

私には傷しか残らないわ

 

 

 

I can't tell you why I'd let you kill me with a smile

その笑顔で殺された理由はわからないわ

 

I don't wanna lose it

失いたくないの

 

Wish I could unchoose it

その選択はしたくなかったわ

 

All I have are bruises

私には傷しか残らないの

 

 

 

Wish you saw inside my mind

私の心の中を見て

 

I got no tears behind my eyes

私の目には涙も浮かんでないわ

 

I don't wanna skew it

疑いたくないわ

 

Wish I could undo it

やり直したかったわ

 

All I have are bruises

私には傷しか残らないわ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow