カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Miss You~ Adele

 

 

 

 

 

『今まで続かなかった人が大満足の結果!!』『今ならビジネス英語をプレゼント』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I want every single piece of you

 

あなたのすべてが欲しいの

 

 

 

 

I want your heaven and your oceans too

 

あなたの天国と、あなたの海も欲しい

 

 

 

 

Treat me soft bur touch me cruel

 

優しく振舞っても、私に触れるときだけは意地悪にしてね

 

 

 

 

I want to teach you things you never knew baby

 

私は、あなたの知らないことを教えてあげたいの

 

 

 

 

Bring the floor up to my knees

 

私の膝まであなたで満たして

 

 

 

 

Let me fall into your gravity

 

その引力で私を落として

 

 

 

 

Then kiss me back to life to see

 

そして、目覚めのキスをして

 

 

 

 

Your body standing over me

 

あなたの体に包み込まれた日々に戻して

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby don't let the lights go down

 

ねえ、ベイビーお願い

 

 

 

 

Baby don't let the lights go down

 

明かりを消さないで

 

 

 

 

Baby don't let the lights go down

 

ベイビー、私を暗闇の中に落とさないで欲しいの

 

 

 

 

Lights go down lights go down

 

でも、小さくなってしぼんでく

 

 

 

 

Lights go down lights go down

 

明かりがゆっくりと

 

 

 

 

Down down down

 

小さくなってくの

 

 

 

 

I miss you when the lights go out

 

暗くなると、あなたが恋しくなるの

 

 

 

 

It illuminates all of my doubts

 

暗闇が私の疑う気持ちを明るくさせるから

 

 

 

 

Pull me in hold me tight don't let go

 

私を抱き寄せて、抱きしめて離さないで欲しいの

 

 

 

 

Baby give me light

 

ベイビー、明かりをつけて

 

 

 

 

I love you the way your body moves

 

あなたのその仕草が好きなの

 

 

 

 

Towards me from across the room

 

部屋の向こうから来るあなたは

 

 

 

 

Brushing past my every groove

 

私の鼓動一つ一つに触れてくの

 

 

 

 

No one has me like you do baby

 

あなたほど、私に合う人はいないわ

 

 

 

 

Bring your heart I'll bring my soul

 

あなたの心をちょうだい、そのかわり私の魂をあげるから

 

 

 

 

But be delicate with my ego

 

でも、私のエゴは慎重に扱ってね

 

 

 

 

I want to step into your great unknown

 

まだ知らないあなたの素敵な部分に触れてみたいの

 

 

 

 

With you and me setting the tone

 

あなたと私で、少しずつ調子を合わせながら

 

 

 

 

 

 

 

Baby don't let the lights go down

 

ねえ、ベイビーお願い

 

 

 

 

Baby don't let the lights go down

 

明かりを消さないで

 

 

 

 

Baby don't let the lights go down

 

ベイビー、私を暗闇の中に落とさないで欲しいの

 

 

 

 

Lights go down lights go down

 

でも、小さくなってしぼんでく

 

 

 

 

Lights go down lights go down

 

明かりがゆっくりと

 

 

 

 

Down down down

 

小さくなってくの

 

 

 

 

I miss you when the lights go out

 

暗くなると、あなたが恋しくなるの

 

 

 

 

It illuminates all of my doubts

 

暗闇が私の疑う気持ちを明るくさせるから

 

 

 

 

Pull me in hold me tight don't let go

 

私を抱き寄せて、抱きしめて離さないで欲しいの

 

 

 

 

Baby give me light

 

ベイビー、明かりをつけて

 

 

 

 

We play so dirty in the dark

 

暗闇の中でなら、私達は何でもするわ

 

 

 

 

Cause we are living worlds apart

 

だって、二人は遠く離れた世界で生きてるから

 

 

 

 

It only makes it harder baby

 

でもね、そんなことしても

 

 

 

 

It only makes it harder baby

 

余計に辛くなるだけなの

 

 

 

 

Harder baby

 

もっとひどくなっていくだけ

 

 

 

 

I miss you when the lights so out

 

暗くなると、あたなが恋しくなるの

 

 

 

 

It illuminates all of my doubts

 

暗闇が私の疑う気持ちを明るくさせるから

 

 

 

 

Pull me in hold me tight don't let go

 

抱き寄せて、抱きしめて私を離さないで

 

 

 

 

Baby give me light

 

ベイビー、明かりをつけて

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow