カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Body To Body~ Mike Perry feat Imani Williams

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I'll stay, yeah, I'll stay 'til the night's run out

 

ここに居るの、夜が明けるまでにここに居る

 

 

Hold me, just hold me 'til the lights fade out

 

抱きしめて、明かりがフェードアウトするまで抱き締めて欲しいの

 

 

We could be something, I know that is true, baby

 

私達なら何かになれるのよ、本当に

 

 

The way that we move, I was made just for you, baby, oh

 

どんな動きでも私はあなたのために生まれて来たの

 

 

 

 

 

 

 

One touch and we're rocking body to body

 

ひとつ触れるだけで私達の身体は激しくなる

 

 

My love was made just for you

 

私の愛はあなたのために生まれて来たの

 

 

Even when the music fades, I'm singing with you night 'til day

 

たとえ言葉が消えても、私はあなたと歌うの、夜から朝まで

 

 

Oh, baby, we're rocking body to body

 

私達は体をくっつけて激しくなるの

 

 

 

 

 

 

 

Baby, just keep on

 

続けて

 

 

Baby, don't let go, don't let go keep on

 

離さないで、離さないで欲しいの

 

 

We're rocking body to body

 

私達は体同士で激しくなるの

 

 

 

 

Heartbeat, my heartbeat when your hand's on mine

 

心臓の音、あなたの手が私のものに重なるとドキドキするの

 

 

Slowly, yeah, slowly, can we call in time?

 

ゆっくり、ゆっくり同時に呼べるかな?

 

 

We could be something, I know that is true, baby

 

私達なら何かになれるの、本当よ

 

 

The way that we move, I was made just for you, baby, oh

 

どんな動きでも、私はあなたのために生まれて来たから

 

 

 

 

 

 

 

One touch and we're rocking body to body

 

一つでもふれるだけで、私達の身体は激しくなるの

 

 

My love was made just for you

 

私の愛はあなたのために生まれて来たのよ

 

 

Even when the music fades, I'm singing with you night 'til day

 

たとえ言葉が消えても、私はあなたと歌うの、夜から朝まで

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby, just keep on

 

続けて

 

 

Baby, don't let go, don't let go

 

離さないで、離さないで欲しいの

 

 

Keep on

 

続けて

 

 

We're rocking body to body

 

私達は体同士で激しくなるの

 

 

Baby, just keep on

 

続けて

 

 

Yeah, body to body

 

そう、体同士で

 

 

Baby, just keep on

 

続けて

 

 

We're rocking body to body

 

私達は体同士で激しくなるの

 

 

(Don't let go, body to body)

 

「離さないで、身体をくっつけてよ」

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow