カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Shake It Off~ Taylor Swift

 

 

 

 

 

 

 

 

『通勤の電車の中や家事の合間にクルマの中で・・・好きなときに学習できる』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

I stay out too late

 

私は夜遅くまで遊びに出てるの

 

 

 

 

Got nothing in my brain

 

頭がからっぽ

 

 

 

 

That's what people say, mmm-mmm

 

それが彼らが言うことよ

 

 

 

 

That's what people say, mmm-mmm

 

それが彼らが言うこと

 

 

 

 

I go no too many dates 

 

私はたくさんのデートに行くわ

 

 

 

 

But I can't make 'em stay

 

でも私は、彼らを繋ぎとめて置けないの

 

 

 

 

At least that's what people say, mmm-mmm

 

少なくともそれが彼らの言うことよ

 

 

 

 

That's what people say, mmm-mmm

 

それが彼らが言うことなの

 

 

 

 

 

 

 

But I keep cruising

 

でも、私は心地いいペースで歩き続けるわ

 

 

 

 

Can't stop, won't stop moving

 

止められないの、止まらないわ

 

 

 

 

It's like I got this music

 

私がこの音楽を得たみたいに

 

 

 

 

In my mind

 

自分の考えの中で

 

 

 

 

Singing, "It's gonna be alright"

 

歌ってるの”絶対上手くいく”って

 

 

 

 

'Cause the players gonna play, play, play, play, play

 

だって、遊び人は遊び続けるから

 

 

 

 

And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate

 

嫌う人は嫌い続けるから

 

 

 

 

Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake

 

ベイビー、私はただ気にしないだけなの

 

 

 

 

I shake it off, I shake it off

 

気にしない、気にしないの

 

 

 

 

Heart-breakers gonna break, break, break, break, break

 

心をかき乱す人は、かき乱し続ける

 

 

 

 

And the fakers gonna fake, fake, fake, fake, fake

 

嘘つきは嘘をつき続けるし

 

 

 

 

Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake

 

ベイビー、私はただ気にしないだけよ

 

 

 

 

I shake it off, I shake it off

 

気にしない、気にしないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I never miss a beat

 

私は絶対ビートを逃がさないわ

 

 

 

 

I'm lightning on my feet

 

私は足元を照らし続けてる

 

 

 

 

And that's what they don't see, mmm-mmm

 

そして、それは彼らが見ていないことで

 

 

 

 

That's what they don't see, mmm-mmm

 

それは彼らが見ていないの

 

 

 

 

I'm dancing on my own

 

私は一人で踊ってるの

 

 

 

 

I make the moves up as I go

 

私は自分のしたいように動くの

 

 

 

 

And that's what they don't know, mmm-mmm

 

でも、それは彼らが知らないこと

 

 

 

 

That's what they don't know, mmm-mmm

 

それは彼らが知らないこと

 

 

 

 

 

 

 

But I keep cruising

 

でも、私は心地いいペースで歩き続けるわ

 

 

 

 

Can't stop, won't stop moving

 

止められないの、止まらないわ

 

 

 

 

It's like I got this music

 

私がこの音楽を得たみたいに

 

 

 

 

In my mind

 

自分の考えの中で

 

 

 

 

Singing, "It's gonna be alright"

 

歌ってるの”絶対上手くいく”って

 

 

 

 

'Cause the players gonna play, play, play, play, play

 

だって、遊び人は遊び続けるから

 

 

 

 

And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate

 

嫌う人は嫌い続けるから

 

 

 

 

Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake

 

ベイビー、私はただ気にしないだけなの

 

 

 

 

I shake it off, I shake it off

 

気にしない、気にしないの

 

 

 

 

Heart-breakers gonna break, break, break, break, break

 

心をかき乱す人は、かき乱し続ける

 

 

 

 

And the fakers gonna fake, fake, fake, fake, fake

 

嘘つきは嘘をつき続けるし

 

 

 

 

Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake

 

ベイビー、私はただ気にしないだけよ

 

 

 

 

I shake it off, I shake it off

 

気にしない、気にしないの

 

 

 

 

Shake it off, shake it off

 

気にしないの、気にしない

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hey, hey, hey

 

 

 

 

 

 

Just think while you've been getting down and out about the liars the dirty, dirty, cheats of the world

 

ただ考えてみて、あなたが落ち込んでる間、世界の嘘つきや汚い詐欺師達から逃げるのよ

 

 

 

 

You could've been getting down to this sick beat

 

あなたはこの不健全なビートに落ち込み続けるの

 

 

 

 

My ex-man brought his new girlfriend

 

元カレが新しい彼女を連れてきたの

 

 

 

 

She's like "Oh, my god" I'm just gonna shake

 

彼女は”なんなの!”って感じだったけど、私は気にしないわ

 

 

 

 

And to the fella over there with the hella good hair

 

そして、そこのカッコいい髪のあなた

 

 

 

 

Won't you come on over, baby? 

 

こっちに来ない?

 

 

 

 

We can shake, shake, shake

 

私達なら振り払えるわ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause the players gonna play, play, play, play, play

 

だって、遊び人は遊び続けるから

 

 

 

 

And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate

 

嫌う人は嫌い続けるから

 

 

 

 

Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake

 

ベイビー、私はただ気にしないだけなの

 

 

 

 

I shake it off, I shake it off

 

気にしない、気にしないの

 

 

 

 

Heart-breakers gonna break, break, break, break, break

 

心をかき乱す人は、かき乱し続ける

 

 

 

 

And the fakers gonna fake, fake, fake, fake, fake

 

嘘つきは嘘をつき続けるし

 

 

 

 

Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake

 

ベイビー、私はただ気にしないだけよ

 

 

 

 

I shake it off, I shake it off

 

気にしない、気にしないの

 

 

 

 

Shake it off, shake it off

 

気にしないの、気にしない

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

Shake it off, shake it off

 

気にしないの、気にしない

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

Shake it off, shake it off

 

気にしないの、気にしない

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

I, I, I shake it off, I shake it off

 

私は気にしない、気にしないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow