カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Feeling Good~ Michael Buble

 

 

 

 

「諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Birds flying high you know how I feel

 

あの鳥は高く舞い上がってる、僕の気持ちを知ってるみたいに

 

 

 

 

Sun in the sky you know how I feel

 

あの太陽は僕を見下ろす、僕の気持ちを知ってるみたいに

 

 

 

 

Beeds drifting on by you know how I feel

 

風が流れていく、僕の気持ちを感じ取ったみたいに

 

 

 

 

It's a new dawn it's a new day it's a new life for me

 

それは新しい夜明け、新しい日、新しい人生、それは僕のため

 

 

 

 

And I'm feeling good

 

そして僕は今、いい気分なんだ

 

 

 

 

Fish in the sea 

 

魚は海にいる

 

 

 

 

You know how I feel

 

僕の気持ちを知ってるみたいに

 

 

 

 

River running free

 

自由に流れる川は

 

 

 

 

You know how I feel

 

僕の気持ちと同じように

 

 

 

 

Blossom on a tree

 

木の上に生えてる花は

 

 

 

 

You know how I feel

 

僕の気持ちを知っている

 

 

 

 

It's a new dawn

 

それは新しい夜明け

 

 

 

 

It's a new day

 

それは新しい日

 

 

 

 

It's a new life

 

それは新しい人生

 

 

 

 

For me

 

僕のためさ

 

 

 

 

And I'm feeling good

 

今、僕は凄く良い気分なんだ

 

 

 

 

Dragonfly out in the sun you know what I mean, don't you know

 

トンボは太陽の下じゃないと、僕の気持ちは分からないんだ

 

 

 

 

Butterflies all havin' fun you know what I mean

 

蝶はみんな知ってるんだ、楽しそうに僕の気持ちになってくれる

 

 

 

 

Sleep in peace when day is done

 

一日が終わって安心して眠る

 

 

 

 

That's what I mean

 

それは、僕が言ったこと

 

 

 

 

And this old world is a new world

 

こんな古い世界観だけど、新しい世界なんだ

 

 

 

 

And a bold world

 

それは、とても勇敢な世界なんだ

 

 

 

 

For me

 

僕の為のね

 

 

 

 

For me

 

僕の為の

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stars when you shine

 

キミは輝く星なんだ

 

 

 

 

You know how I feel

 

僕の気持ちを分かってる

 

 

 

 

Scent of the pine

 

青々とした松の香り

 

 

 

 

You know how I feel

 

僕の気持ちを知ってる

 

 

 

 

Oh freedom is mine

 

ああ、僕はなんでも出来るんだ

 

 

 

 

And I know how I feel

 

僕にはそう感じれるよ

 

 

 

 

It's a new dawn

 

それは、新しい夜明け

 

 

 

 

It's a new day

 

新しい一日

 

 

 

 

It's a new life

 

新しい人生

 

 

 

 

It's a new dawn

 

新しい夜明け

 

 

 

 

It's a new day

 

新しい一日

 

 

 

 

It's a new life

 

新しい人生

 

 

 

 

It's a new dawn

 

それは、新しい夜明け

 

 

 

 

It's a new day

 

それは、新しい一日

 

 

 

 

It's a new life

 
それは、新しい人生
 
 
 
 
It's a new life
 
新しい人生なんだ
 
 
 
 
For me
 
僕の為のね
 
 
 
 
And I'm feeling good
 
今、僕は凄く気分が良いんだ
 
 
 
 
I'm feeling good
 
今、僕は気分が良いんだ
 
 
 
 
I feel so good
 
とても気分が良いんだ
 
 
 
 
I feel so good
 
とってもね
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow