カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Real Love~ Whitney

 

 

 

My heartbeat's only a tremble 

僕の鼓動は震え程度で

 

A desert island

無人島で

 

In the middle of the ocean waves

海の波の真ん中にいる

 

I can't stop this room from spinning

回り続けるこの部屋を止められないんだ

 

Could it be now

今なのかな?

 

We're beginning to go our separate ways?

僕達が別の道を進み出す時は

 

 

 

There's nothing to hide

隠すことなんてない

 

I know how you feel

キミの気持ちはわかるんだ

 

Caught up in this life, yeah

この人生に囚われても

 

All I want is real

僕が欲しいのは本物の

 

 

 

Love

 

Love

愛なんだ

 

 

 

I can't control how I'm feeling

この感情コントロールできないんだ

 

When our bad days

僕達にとって悪い日々が

 

Keep repeating and I can not escape

繰り返されたとしても、逃げられないんだ

 

The end may come any second 

終わりはいつでもくると思う

 

When the storm lifts

嵐が来た時は

 

My reflection soon begin to fade

僕の反射はすぐに霞んでいくだろう

 

 

 

There's nothing to hide

隠すことなんてない

 

I know how you feel

キミの気持ちはわかるんだ

 

Caught up in this life, yeah

この人生に囚われても

 

All I want is real

僕が欲しいのは本物の

 

 

 

Love

 

Love

愛なんだ

 

 

 

(I was counting on you)

(キミを頼りにしてる)

 

Love 

 

Love

愛なんだ

 

(Baby, I was counting on you)

(ベイビー、キミを頼りにしてるから)

 

Love

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow