カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bones~ Galantis feat OneRepublic

 

 
 

 

 
 
 
 
You bring an energy I've never felt before
 
キミからは今まで感じたことないエネルギーを感じるんだ
 
 
Some kind of chemical that reaches through my core
 
僕の芯まで届くようなケミカルみたいな
 
 
Feels like as far as you and me, I've never had a choice
 
僕とキミの距離感みたいな、選択肢なんてなかったよ
 
 
You feel like home, hmm
 
キミと居ると自宅に居るみたいだ
 
 
You're like the opposite of all of my mistakes (hey!)
 
キミは僕が今まで犯した間違いの正反対みたいで
 
 
Tear down the biggest walls and put me in my place
 
大きい壁を破って僕をその場所へおさめて
 
 
I know, that kind of comfortable you cannot replicate
 
僕には分かるよ、この心地よさは他に無いよね
 
 
You feel like home, hmm
 
キミと居るとくつろげるんだ
 
 
So if you're asking me
 
キミが聞いてくる
 
 
Say, "oh, how do you know?"
 
言ってよ「なんで分かるの?」って
 
 
I don't just feel it in my heart
 
僕は心で感じてるだけじゃないんだ
 
 
Don't just feel it in my heart, no
 
心で感じてるわけじゃないんだ
 
 
 
 
 
 
 
I feel it in my bones
 
直感で分かるんだよ
 
 
I feel it in my bones
 
直感で
 
 
And I know when it cuts deep down
 
それが深く切り込む時
 
 
Through your chest into your soul
 
キミの胸を通って魂に届くまで
 
 
That's how you know, that's how I know
 
わかるんだ、僕はそうやって分かってきた
 
 
I feel it in my bones (hey!)
 
直感で
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Hey!)
 
(なあ!)
 
 
And I know when it cuts deep down
 
それが深く切り込む時
 
 
Through your chest into your soul (hey!)
 
キミの胸を通って魂に届くまで
 
 
That's how you know, that's how I know
 
わかるんだ、僕はそうやって分かってきたんだ
 
 
I feel it in my bones
 
直感で
 
 
 
 
 
 
 
 
 
So many people just walk in and out your life (hey)
 
沢山の人が人生について歩んできて去って行く
 
 
I'd trade a couple hundred just to get some time back, that's right
 
時間を巻き戻す為なら、数百くらい無くしてもいい
 
 
'Cause for you and me, I got no alibi
 
だってキミと僕の為なら、アリバイなんてないからね
 
 
You feel like home, oh
 
キミと居ると家に居るみたいで
 
 
So if you're asking me
 
キミが聞いてくる
 
 
Say, "oh, how do you know?"
 
言ってよ「なんで分かるの?」って
 
 
I don't just feel it in my heart
 
僕は心で感じてるだけじゃないんだ
 
 
Don't just feel it in my heart, no
 
心で感じてるわけじゃないんだ
 
 
 
 
 
 
 
I feel it in my bones
 
直感で分かるんだよ
 
 
I feel it in my bones
 
直感で
 
 
And I know when it cuts deep down
 
それが深く切り込む時
 
 
Through your chest into your soul
 
キミの胸を通って魂に届くまで
 
 
That's how you know, that's how I know
 
わかるんだ、僕はそうやって分かってきた
 
 
I feel it in my bones (hey!)
 
直感で
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I feel it in my bones (hey)
 
直感で分かるんだ
 
 
Yeah, I feel it in my bones (hey)
 
そうさ、直感でね
 
 
Oh, that's how you know, that's how I know
 
そうしてわかるんだ、僕はそうやって分かってきたんだ
 
 
So if you're asking me
 
キミが聞いてくる
 
 
Say, "oh, how do you know?"
 
言ってよ「なんで分かるの?」って
 
 
I don't just feel it in my heart
 
僕は心で感じてるだけじゃないんだ
 
 
Don't just feel it in my heart, no
 
心で感じてるわけじゃないんだ
 
 
 
 
 
 
 
I feel it in my bones (hey)
 
直感で分かるんだよ
 
 
I feel it in my bones
 
直感で
 
 
And I know when it cuts deep down
 
それが深く切り込む時
 
 
Through your chest into your soul
 
キミの胸を通って魂に届くまで
 
 
That's how you know, that's how I know
 
わかるんだ、僕はそうやって分かってきた
 
 
I feel it in my bones (hey!)
 
直感で
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I feel it in my bones (hey)
 
直感で分かるんだ
 
 
Yeah, I feel it in my bones (hey)
 
そうさ、直感でね
 
 
Oh, that's how you know, that's how I know
 
そうしてわかるんだ、僕はそうやって分かってきたんだ
 
 
I feel it in my bones 
 
直感でわかるんだよ

 

 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow