カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Me Now~ John Legend

 

 

 

 

 

『英語を覚えるのが苦手という人も安心!』『新開発1日6分 聞くだけ英会話』

 

 

 

 

 

 

 

Pulling me further

 

僕を強く引き寄せるんだ

 

 

 

 

Further than I've been before

 

今までよりも、遥かに強く

 

 

 

 

Making me stronger

 

僕を強くしてくれた

 

 

 

 

Shaking me right to the core, oh

 

信念を揺さぶったりもしてくる

 

 

 

 

I don't know what's in the stars

 

星の中に何があるなんて分からないけど

 

 

 

 

Never heard it from above, the world isn't ours

 

神の声なんて聞いたことないし、世界は味方じゃないのかもしれないけど

 

 

 

 

But I know what's in my heart

 

でも、僕の心の中に何かがあるのは分かるんだ

 

 

 

 

If you ain't mine I'll be torn apart

 

もしも、君が僕のものじゃなかったら、僕は辛いんだ

 

 

 

 

 

 

 

I don't know who's gonna kiss you when I'm gone

 

僕がいなくなったら、誰がキミにキスをするんだろう

 

 

 

 

So I'm gonna love you now, like it's all I have

 

だから今、キミを愛すよ、それが僕のすべてなんだ

 

 

 

 

I know it'll kill me when it's over

 

この恋が終わったら、きっと僕はダメになってしまう

 

 

 

 

I don't wanna think about it, I want you to love me now

 

こんなことは考えたくないけど、キミにも僕を愛して欲しいんだ

 

 

 

 

(Love me now, love me now)

 

(愛してくれ、今僕を)

 

 

 

 

Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah

 

愛してくれ、僕を今愛してくれ

 

 

 

 

(Love me now, love me now)

 

(愛してくれ、今僕を)

 

 

 

 

Oh, I want you to love me now

 

愛してくれ、僕を今愛してくれ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Something inside us

 

僕達の中の「何か」は

 

 

 

 

Knows there's nothing guaranteed, yeah

 

約束されてることなんて何も無いんだって分かってるんだ

 

 

 

 

Girl, I don't need you

 

ねえ、別に「あなたから離れない」って

 

 

 

 

To tell me that you'll never leave, no

 

言う必要なんてないんだ

 

 

 

 

When we've done all that we could

 

頑張っても僕達が上手くいかなかった時は

 

 

 

 

To turn darkness into light, turn evil to good

 

闇を光に変えてもいい、悪を善に変えたっていいんだ

 

 

 

 

Even when we try so hard

 

完璧な愛のために、一生懸命頑張ったとしても

 

 

 

 

For that perfect kind of love, it could all fall apart

 

別れだって来るかもしれない

 

 

 

 

 

 

 

I don't know who's gonna kiss you when I'm gone

 

僕がいなくなったら、誰がキミにキスをするんだろう

 

 

 

 

So I'm gonna love you now, like it's all I have

 

だから今、キミを愛すよ、それが僕のすべてなんだ

 

 

 

 

I know it'll kill me when it's over

 

この恋が終わったら、きっと僕はダメになってしまう

 

 

 

 

I don't wanna think about it, I want you to love me now

 

こんなことは考えたくないけど、キミにも僕を愛して欲しいんだ

 

 

 

 

(Love me now, love me now)

 

(愛してくれ、今僕を)

 

 

 

 

Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah

 

愛してくれ、僕を今愛してくれ

 

 

 

 

(Love me now, love me now)

 

(愛してくれ、今僕を)

 

 

 

 

Oh, I want you to love me now

 

愛してくれ、僕を今愛してくれ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh I don't know how the years will go down, it's alright

 

どんな風に時間は過ぎていくのかな

 

 

 

 

Let's make the most of every moment tonight

 

だから、今夜はこの瞬間を忘れないようにしよう

 

 

 

 

 

 

 

I don't know who's gonna kiss you when I'm gone

 

僕がいなくなったら、誰がキミにキスをするんだろう

 

 

 

 

So I'm gonna love you now, like it's all I have

 

だから今、キミを愛すよ、それが僕のすべてなんだ

 

 

 

 

I know it'll kill me when it's over

 

この恋が終わったら、きっと僕はダメになってしまう

 

 

 

 

I don't wanna think about it, I want you to love me now

 

こんなことは考えたくないけど、キミにも僕を愛して欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

I don't know who's gonna kiss you when I'm gone

 

僕がいなくなったら、誰がキミにキスをするんだろう

 

 

 

 

So I'm gonna love you now, like it's all I have

 

だから今、キミを愛すよ、それが僕のすべてなんだ

 

 

 

 

I know it'll kill me when it's over

 

この恋が終わったら、きっと僕はダメになってしまう

 

 

 

 

I don't wanna think about it, I just wanna love you now

 

こんなことは考えたくないけど、今はキミだけを愛したいんだ

 

 

 

 

(Love me now, love me now)

 

(愛してくれ、今僕を)

 

 

 

 

Oh, oh, love me now, oh, oh, oh, yeah

 

愛してくれ、僕を今愛してくれ

 

 

 

 

(Love me now, love me now)

 

(愛してくれ、今僕を)

 

 

 

 

Love you now

 

キミを今、愛してるんだ

 

 

 

 

Oh, love you now, oh, oh, oh, oh

 

キミを今、愛してるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow