カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Happiness~ The 1975

 

 

 

She showed me what love is

愛とは何なのかを彼女が教えてくれたんだ

 

I'm actin' like I know myself

だから僕は自分のことがわかった気になってる

 

Oh, in case you didn't notice

キミは気づいてないかも知れないけど

 

Oh, oh, I would go blind just to see you

キミを見るだけで盲目になってしまうんだ

 

I'd go too far just to have you near

キミが近くにいると、僕はやり過ぎてしまう

 

In my soul, I've got this feeling I 

僕の魂で感じてる

 

Didn't know it 'til I seen ya

キミを見るまでこの感覚を知らなかったんだ

 

My, my, my

僕の

 

My, my, my, you

僕の

 

Mind my mind, you

僕の心にキミは引っかかる

 

Mind my mind, oh

僕の心に、キミは引っかかるんだ

 

My, my, my, you

僕の

 

Mind my mind, oh

僕の心にキミは引っかかるんだ

 

My, my, my, she's insatiable, it's what she is

興味は尽きない、彼女はそう言う人なんだ

 

Her body's like a modern art

彼女の体は現代アートみたいで

 

Take it out in front of me

僕の前で取り出されても

 

I've gotta stop messin' it up because I'm

僕が台無しにするのはやめておこう、だって

 

Falin' like I'm messin' it up because I'm

僕が台無しにしてしまいそうなんだ、だって僕は

 

Callin' out your name and God help me 'cause

キミの名前を呼べば、神様は助けてくれる、だって

 

Oh, I'm never gonna love again, hey

もう二度と別の誰かを愛すことはないから

 

I'm never gonna love again, hey

二度と別の誰かを愛すことはないから

 

Show me your love, why don't you?

キミの愛を見せて、できるだろ?

 

Grow up and see

成長すれば見えるようになるんだ

 

Show me your love, why don't you?

愛を見せて、できるでしょ?

 

Grow up and see

成長すれば見えるようになるんだ

 

Show me your love, why don't you?

キミの愛を見せて、できるだろ?

 

Grow up and see

成長すれば見えるようになるんだ

 

Show me your love, why don't you?

愛を見せて、できるでしょ?

 
 
You met me at the right time
 
キミと僕は出会うべきタイミングで出会った

 

Met me at the right time

出会うべきタイミングで

 

Show me your love, why don't you?

キミの愛を見せて、できるでしょ?

 

 

 

She showed me what love is

愛とは何なのかを彼女が教えてくれたんだ

 

An now I'm actin' like I know myself

だから僕は自分のことがわかった気になってる

 

Oh, in case you didn't notice

キミは気づいてないかも知れないけど

 

Oh, I'm never gonna love again, hey

もう二度と別の誰かを愛すことはないから

 

I'm never gonna love again, hey

二度と別の誰かを愛すことはないから

 

Show me your love, why don't you?

キミの愛を見せて、できるだろ?

 

Grow up and see

成長すれば見えるようになるんだ

 

Show me your love, why don't you?

愛を見せて、できるでしょ?

 

Grow up and see

成長すれば見えるようになるんだ

 

Show me your love, why don't you?

キミの愛を見せて、できるだろ?

 

Grow up and see

成長すれば見えるようになるんだ

 

Show me your love, why don't you?

愛を見せて、できるでしょ?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow