カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Love Me~ Ne-Yo

 

 

 

And I really wanna see you happy

キミの幸せな顔を見たいんだ

 

I really wanna see you secure

キミを大切にしたい

 

Confident in your sexy

そのセクシーさに自信を持って

 

I know you don't feel that with me anymore

キミはもう僕に対して何も感じないと思うから

 

You should walk away

立ち去ったほうがいい

 

It'd be selfish of me to ask you to stay

そばにいて欲しいなんて僕が言える立場じゃないけど

 

When I know that I cannot love you the way you deserve

キミに見合うくらいキミを愛せる自信がないんだ

 

I can't sit and watch you make these same mistakes

またキミが間違いを犯すところを黙って見てられないんだ

 

Ones I know that you're willing to make

キミはそに間違いを犯すつもりだろうけど

 

 

 

Please, oh, please, don't love me

お願い、僕を愛さないで

 

Walk away, you'll be better for it 

立ち去って、そのほうがいいんだ

 

I can't be, your happy

出来ないんだ、キミを幸せにすることを

 

Walk away, you'll be better for it girl

立ち去って、そのほうがいい

 

I'm only gonna hurt you, you'll be better for it, girl

僕はキミを傷つけてしまう、そのほうがいいんだ

 

Find someone that deserve you, babe

キミに見合う人を見つけて

 

 

 

Running after all these thots steady telling you I'm not

女の子を追いかけ続けて、僕じゃないってキミに言い続けた

 

Lying to your face done got, too easy for me to not

キミに嘘をつくのも終わりさ、その方が気楽なんだ

 

Even though I love you a lot

本当は愛してるけど

 

All I'ma wind up doin' is making you hate me

結論を出そうとするとキミは僕を嫌いになるだろうね

 

I broke your self esteem and made you feel crazy

キミの自尊心を壊して、キミを狂わせたのは僕だから

 

So walk away

だから、立ち去って

 

Walk away

立ち去って

 

I'm the reason that the tears run down your face

キミが涙を流す理由は僕だから

 

I'm the reason that you've felt so out of place as of late

最近、居場所がないように感じる理由は僕だから

 

And to stay with me, it would be a mistake

僕と一緒にいることは間違いなんだ

 

One I know that you're willing to make

キミはその間違いを犯すつもりだろうけど

 

 

 

Please, oh, please, don't love me

お願い、僕を愛さないで

 

Walk away, you'll be better for it 

立ち去って、そのほうがいいんだ

 

I can't be, your happy

出来ないんだ、キミを幸せにすることを

 

Walk away, you'll be better for it girl

立ち去って、そのほうがいい

 

I'm only gonna hurt you, you'll be better for it, girl

僕はキミを傷つけてしまう、そのほうがいいんだ

 

Find someone that deserve you, babe

キミに見合う人を見つけて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow~Don't Love Me~ Ne-Yo