カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Will Never Let You Down~ Rita Ora

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tell me baby what we're gonna do

 

教えてよ、これからどうしたいのか

 

 

 

 

I'll make it easy, got a lot to lose

 

私が簡単に決めてあげるわ、失うものが多いからね

 

 

 

 

Watch the sunlight, coming through

 

見て、陽の光が差し込んでくる

 

 

 

 

Open the window, let it shine on you

 

窓を開けて、光を浴びましょ

 

 

 

 

Cause I've been sick and working all week

 

だって、病気だったけど一週間働いたし

 

 

 

 

And I've been doing just fine

 

そんな感じでも上手くいってたわ

 

 

 

 

You've been tired of watching me

 

あなたはそんな私を見てウンザリしてる

 

 

 

 

Forgot to have a good time, boy

 

楽しい時間を過ごせなかったの

 

 

 

 

You can take it all these spaces

 

私のすべての時間をあげるわ

 

 

 

 

Never keeping it real

 

それで楽しんで

 

 

 

 

I know exactly how you feel

 

あなたの気持ちはその通りわかってるの

 

 

 

 

 

 

 

When you say you've had enough

 

あなたが「もうたくさんだ!」って

 

 

 

 

And you might just give it up 

 

ギブアップしそうになったら

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

When you feeling low on love

 

あなたの愛が不足したら

 

 

 

 

I'll be what you dreaming of

 

私があなたの望みになるから

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支える

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

There's a million ways to go

 

方法なんて100万とあるけど

 

 

 

 

Don't be embarrassed if you lose control

 

もしも、屋根裏で自分を見失っても恥ずかしがらないで

 

 

 

 

On the rooftop, now you know

 

わかるでしょ?

 

 

 

 

Your body's frozen, and you lost your soul

 

あなたは身体が凍り付いて魂を失うわ

 

 

 

 

Cause I've been sick and working all week

 

だって、病気だったけど一週間働いたし

 

 

 

 

And I've been doing just fine

 

そんな感じでも上手くいってたわ

 

 

 

 

You've been tired of watching me

 

あなたはそんな私を見てウンザリしてる

 

 

 

 

Forgot to have a good time, boy

 

楽しい時間を過ごせなかったの

 

 

 

 

You can take it all these spaces

 

私のすべての時間をあげるわ

 

 

 

 

Never keeping it real

 

それで楽しんで

 

 

 

 

I know exactly how you feel

 

あなたの気持ちはその通りわかってるの

 

 

 

 

 

 

 

When you say you've had enough

 

あなたが「もうたくさんだ!」って

 

 

 

 

And you might just give it up 

 

ギブアップしそうになったら

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

When you feeling low on love

 

あなたの愛が不足したら

 

 

 

 

I'll be what you dreaming of

 

私があなたの望みになるから

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支える

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let me take you where you never go

 

あなたが行ってしまわないように、私が連れて行くわ

 

 

 

 

Have a little fun, it's the only way we know

 

少しだけ楽しみながら、方法なんてそれしかないの

 

 

 

 

Let me show you what you never see

 

あなたが見ることのないものを見せてあげる

 

 

 

 

You know how to love only when you holding me

 

私を愛せるのは抱きしめている時だけよ

 

 

 

 

 

 

 

When you say you've had enough

 

あなたが「もうたくさんだ!」って

 

 

 

 

And you might just give it up 

 

ギブアップしそうになったら

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

When you feeling low on love

 

あなたの愛が不足したら

 

 

 

 

I'll be what you dreaming of

 

私があなたの望みになるから

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

When you say you've had enough

 

あなたが「もうたくさんだ!」って

 

 

 

 

And you might just give it up 

 

ギブアップしそうになったら

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

When you feeling low on love

 

あなたの愛が不足したら

 

 

 

 

I'll be what you dreaming of

 

私があなたの望みになるから

 

 

 

 

Oh, oh

 

 

 

 

 

 

I will never let you down

 

私があなたを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow