カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Anywhere~ Rita Ora

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Time flies by when the night is young

 

夜が浅くなるまでに時間は過ぎ去って

 

 

 

 

Daylight shines on an unexposed location, location

 

穴場に陽の光が降り注ぐの

 

 

 

Bloodshot eyes lookin' for the sun

 

充血した目を、太陽が探し求める

 

 

 

 

Paradise, we live it, and we call it a vacation, vacation

 

楽園を生きる私達は、楽園を休暇と呼ぶの

 

 

 

 

 

 

 

You're painting me a dream that I

 

私が登場しない夢に

 

 

 

 

Wouldn't belong in, wouldn't belong in

 

あなたは私を描くのね

 

 

 

 

Over the hills and far away

 

丘を越えたずっと遠くに

 

 

 

 

A million miles from L.A

 

ロスから100万マイルも離れた所に

 

 

 

 

Just anywhere away with you

 

あなたと一緒に行きたいの

 

 

 

 

I know we've got to get away

 

逃げ出したってのは分かってる

 

 

 

 

Someplace where no one knows our name

 

私達の名前も知らない誰かと何処かへ

 

 

 

 

We'll find the start of something new

 

ねえ、何か新しいスタートを見つけましょう

 

 

 

 

Just take me anywhere, take me anywhere

 

ただ、私を何処かへ連れてって

 

 

 

 

Anywhere away with you

 

あなたと一緒に行きたいのよ

 

 

 

 

Just take me anywhere, take me anywhere

 

ただあなたと一緒に、一緒に

 

 

 

 

Anywhere away with you

 

あなたと一緒になら、何処へでも行きたいわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fun, little less fun

 

楽しいの、ほんの少しだけ

 

 

 

 

Little less, over, over, over, over me

 

少しだけ、私の限界を越えちゃって

 

 

 

 

Oh, fun, little less fun

 

少しだけ、少しだけ楽しむの

 

 

 

 

Little less, over, over, over, over me

 

少しだけ、少しだけ私を越えて

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Truth comes out when we're blacking out

 

私達が気を失ってる間に真実がやって来るわ

 

 

 

 

Looking for connection in a crowd of empty faces, empty faces

 

顔も思い出せないような人達、共通点ってなんだろ

 

 

 

 

Your secrets are the only thing I'm craving now

 

私が切望してるのはあなたの秘密だけ

 

 

 

 

The good, and the bad, and the end

 

いいことも、悪いことも、そして終わりも

 

 

 

 

'Cause I can take it, I can take it

 

だって、私がそれを使えるからね

 

 

 

 

 

 

 

You're painting me a dream that I

 

私が登場しない夢に

 

 

 

 

Wouldn't belong in, wouldn't belong in

 

あなたは私を描くのね

 

 

 

 

Over the hills and far away

 

丘を越えたずっと遠くに

 

 

 

 

A million miles from L.A

 

ロスから100万マイルも離れた所に

 

 

 

 

Just anywhere away with you

 

あなたと一緒に行きたいの

 

 

 

 

I know we've got to get away

 

逃げ出したってのは分かってる

 

 

 

 

Someplace where no one knows our name

 

私達の名前も知らない誰かと何処かへ

 

 

 

 

We'll find the start of something new

 

ねえ、何か新しいスタートを見つけましょう

 

 

 

 

Just take me anywhere, take me anywhere

 

ただ、私を何処かへ連れてって

 

 

 

 

Anywhere away with you

 

あなたと一緒に行きたいのよ

 

 

 

 

Just take me anywhere, take me anywhere

 

ただあなたと一緒に、一緒に

 

 

 

 

Anywhere away with you

 

あなたと一緒になら、何処へでも行きたいわ

 

 

 

 

Fun, little less fun

 

楽しいの、ほんの少しだけ

 

 

 

 

Little less, over, over, over, over me

 

少しだけ、私を越えてみて

 

 

 

 

Oh, fun, little less fun

 

少しだけ、少しだけ楽しむの

 

 

 

 

Little less, over, over, over, over me

 

少しだけ、少しだけ私を越えて

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Take me anywhere

 

私を何処かへ連れてって

 

 

 

 

Oh, anywhere

 

ねえ、何処かへ

 

 

 

 

Anywhere away with you

 

あなたと一緒に何処かへ

 

 

 

 

Take me anywhere

 

何処かへ連れて行って

 

 

 

 

 

 

 

Over the hills and far away

 

丘を越えたずっと遠くに

 

 

 

 

A million miles from L.A

 

ロスから100万マイルも離れた所に

 

 

 

 

Just anywhere away with you

 

あなたと一緒に行きたいの

 

 

 

 

I know we've got to get away

 

逃げ出したってのは分かってる

 

 

 

 

Someplace where no one knows our name

 

私達の名前も知らない誰かと何処かへ

 

 

 

 

We'll find the start of something new

 

ねえ、何か新しいスタートを見つけましょう

 

 

 

 

Just take me anywhere, take me anywhere

 

ただ、私を何処かへ連れてって

 

 

 

 

Anywhere away with you

 

あなたと一緒に行きたいのよ

 

 

 

 

Just take me anywhere, take me anywhere

 

ただあなたと一緒に、一緒に

 

 

 

 

Anywhere away with you

 

あなたと一緒になら、何処へでも行きたいわ

 

 

 

 

Fun, little less fun

 

楽しいの、ほんの少しだけ

 

 

 

 

Little less, over, over, over, over me oh

 

少しだけ、私を越えてみて

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow