カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Left Me Yet~ Daya

 

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

Bad at sorrys, good at finding places

 

謝るのは苦手だけど、場所を見つけるのは得意なの

 

 

I don't belong, where I don't belong

 

私はどこにも属さない

 

 

You hold your tongue and light another blunt

 

あなたは黙ってもう一本葉っぱを吸って

 

 

When you know I'm wrong, when you know I'm wrong

 

私が間違ってるとわかってる時は

 

 

 

 

 

 

 

I feel so lucky

 

私はラッキーだって思うの

 

 

When you say that yow love me

 

あなたが愛してると言ってくれるとき

 

 

'Cause I know I'm not worthy

 

だって、私は価値のない人間だって感じてるから

 

 

Every time, you always forgive me

 

常に、私のことを許してくれて

 

 

And you say that you miss me

 

恋しいって言ってくれる時は

 

 

Never hold it against me

 

絶対に私のことを責めたりしないの

 

 

I get mad, I hide things and say things I can't take back

 

私は怒るし、隠し事もするわ、言うべきじゃないことも言ってしまう

 

 

I push you away, why do I do that?

 

どうしてあなたを突き放すのかな?

 

 

Impatient, but you're patient with me

 

我慢できないの、あなたは耐えてるのに

 

 

I'm surprised you haven't left me yet

 

あなたが私の元を離れてないのがびっくりよ

 

 

Everybody's looking at you

 

みんながあなたを見てるけど

 

 

But you're looking at me, don't know what you see

 

でも、あなたが見てるのは私で、私は何を見てるのかな

 

 

Keep me safe, you always stay awake

 

ずっと目を覚ましたまま見守ってくれる

 

 

When I can't sleep, when I can't sleep

 

私が眠れない時には

 

 

 

 

I feel so lucky

 

私はラッキーだって思うの

 

 

When you say that yow love me

 

あなたが愛してると言ってくれるとき

 

 

'Cause I know I'm not worthy

 

だって、私は価値のない人間だって感じてるから

 

 

Every time, you always forgive me

 

常に、私のことを許してくれて

 

 

And you say that you miss me

 

恋しいって言ってくれる時は

 

 

Never hold it against me

 

絶対に私のことを責めたりしないの

 

 

I get mad, I hide things and say things I can't take back

 

私は怒るし、隠し事もするわ、言うべきじゃないことも言ってしまう

 

 

I push you away, why do I do that?

 

どうしてあなたを突き放すのかな?

 

 

Impatient, but you're patient with me

 

我慢できないの、あなたは耐えてるのに

 

 

I'm surprised you haven't left me yet

 

あなたが私の元を離れてないのがびっくりよ

 

 

I get mad, I hide things and say things I can't take back

 

私は怒るし、隠し事もするわ、言うべきじゃないことも言ってしまう

 

 

I push you away, why do I do that?

 

どうしてあなたを突き放すのかな?

 

 

Impatient, but you're patient with me

 

我慢できないの、あなたは耐えてるのに

 

 

I'm surprised you haven't left me yet

 

あなたが私の元を離れてないのがびっくりよ

 

 

 

 

 

I get mad

 

私は怒るし

 

 

I break things, mistake things, my temper's bad

 

自分の機嫌が悪い時には物も壊すし、間違いもするの

 

 

But you're still here with me, why do you do that?

 

でも、あなたはまだ私と一緒に居てくれるの?

 

 

Impatient, but you're patient with me

 

我慢できないの、あなたは耐えてるのに

 

 

 

 

 

 

 

I get mad (you know)

 

私は怒るし

 

 

I hide things and say things I can't take back

 

隠し事もするわ、言うべきじゃないことも言ってしまう

 

 

I push you away, why do I do that?

 

どうしてあなたを突き放すのかな?

 

 

Impatient, but you're patient with me

 

我慢できないの、あなたは耐えてるのに

 

 

I'm surprised you haven't left me yet

 

あなたが私の元を離れてないのがびっくりよ

 

 

I get mad (I get mad)

 

私は怒るし

 

 

I hide things and say things I can't take back

 

隠し事もするわ、言うべきじゃないことも言ってしまう

 

 

I push you away, why do I do that?

 

どうしてあなたを突き放すのかな?

 

 

Impatient, but you're patient with me

 

我慢できないの、あなたは耐えてるのに

 

 

I'm surprised you haven't left me yet

 

あなたが私の元を離れてないのがびっくりよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow