カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hero~ Mariah Carey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna to be your hero

 

あなたのヒーローにはなりたくないの

 

 

 

 

I don't want to ever let you down

 

あなたをこれ以上ガッカリさせたくないの

 

 

 

 

No I don't want to let you down

 

これ以上失望させたくないのよ

 

 

 

 

I can try to take you higher

 

私はもっと好きになってもらおうとしたの

 

 

 

 

But I don't want to wear your broken crown

 

でも、あなたの幸せを壊してしまうからしたくないの

 

 

 

 

You know it brings me down

 

もう私が傷つきたくないってことは、あなたも分かってるでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

Don't think you'll ever understand me

 

もっともっと、理解して欲しいなんて思わないわ

 

 

 

 

I don't even understand me

 

私が自分自身を知らないのよ

 

 

 

 

Don't have the power to anoint you

 

あなたを見てあげられる力がないの

 

 

 

 

And I don't want to disappoint the fools no more

 

これ以上、ヘンな真似はしたくないわ

 

 

 

 

 

The fools no more

 

これ以上ね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I couldn't answer all your questions

 

あなたが質問に私は答えてあげられなくて

 

 

 

 

And if you're lost I could not find your way

 

そして、あなたを失っても私はあなたを見つけ出せなかった

 

 

 

 

I couldn't find your way

 

あなたを見つけられなかったの

 

 

 

 

You know you have to face the music

 

私が反省しないといけないのは、あなたが一番知ってるわよね

 

 

 

 

You change your tune but don't know what to play

 

あなたが態度を変えたけど、私はどう接したらいいのか分からないの

 

 

 

 

So don't you run away

 

だから、見捨てないで

 

 

 

 

Everybody's talking crazy

 

みんなが面白おかしく話してるわ

 

 

 

 

Some think I'm a devil maybe

 

私を悪者だろうって思ってる人もいるわ

 

 

 

 

I don't want to hear about it

 

そんなことなんて聞きたくないの

 

 

 

 

Don't want to have to scream and shout at the fools no more

 

私はこれ以上、叫んだり、怒鳴ったりしたくないの

 

 

 

 

The fools no more

 

これ以上ね

 

 

 

 

 

 

 

So I don't wanna be your hero

 

だから、私はあなたのヒーローにはなれないの

 

 

 

 

Don't wanna sit up on your crippled throne

 

あなたのもとでジッと出来ないの

 

 

 

 

I've got a life of my own

 

私には私の人生があって

 

 

 

 

I am not your destination

 

あなたが帰ってくるのは私のもとじゃないの

 

 

 

 

Or a road that's gonna lead you home

 

だからって、あなたを帰らせたい訳じゃないわ

 

 

 

 

So baby please don't go

 

だからベイビー、行かないでよ

 

 

 

 

Please don't go (repeat and fade)

 

お願い

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow