カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Boyfriend~ Ariana Grande feat Social House

 

 
 

 

 
I'm a motherfuckin' train wreck
 
私はメチャクチャな人間なのよ
 
 
I don't wanna be too much
 
迫りすぎるのはイヤだけど
 
 
But I don't wanna its your touch
 
でもあなたの温もりは感じてたいの
 
 
And you don't seem to give a fuck
 
あなたはどうでもいいって思ってるみたいだけど
 
 
I don't wanna keep you waiting
 
私が待たせすぎないようにするわね
 
 
But I do just what I have to do
 
でも、私にもゆずれないこともあるわ
 
 
And I might not be the one for you
 
私があなたの運命の相手になるかなんてわからない
 
 
But you ain't allowed to have no boo
 
でも、あなたは恋人を作っちゃダメよ
 
 
'Cause 
 
だって
 
 
I know we be so complicated
 
知ってるの、私達の関係が複雑だって
 
 
But we be so smitten, it's crazy
 
でも2人とも夢中になっちゃうの、クレイジーな時ほど
 
 
I can't have what I want
 
私が欲しいモノは手に入らないんだから
 
 
But neither can you
 
でも、それはあなたも一緒ね
 
 
 
 
 
 
 
You ain't my boyfriend
 
あなたは私の彼女じゃないし
 
 
I ain't your girlfriend
 
私もあなたの彼女じゃないわ
 
 
But you don't want me to see nobody else
 
でも、あなたは私が他の人と付き合うのは嫌がるし
 
 
And I don't want you to see nobody
 
私もあなたに他の人と付き合って欲しくないの
 
 
But you ain't my boyfriend
 
だけどあなたは私の彼氏じゃない
 
 
I ain't your girlfriend
 
私もあなたの彼女じゃない
 
 
But you don't want me to touch nobody else
 
でも、あなたは私が他の人に触れるのを嫌がるわよね
 
 
Baby, we ain't gotta tell nobody
 
ねえ、誰にも言わなきゃいいんじゃない?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Even though you ain't mine
 
キミは僕のものじゃないけど
 
 
I promise the way we fight
 
僕達の喧嘩の仕方って
 
 
Make me honestly feel like we just in love
 
ホントに僕達、恋愛中なのかなって思ってしまうよ
 
 
Baby, when push comes to shove
 
なあ、そうなってしまっても
 
 
Damn, baby, I'm a train wreck, too
 
僕もメチャクチャな人間なんだ
 
 
I lose my mind when it comes to you
 
キミのことになると、どうにかしてしまう
 
 
I take time with the ones I choose
 
相手を選ぶのに僕は時間をかけるタイプなんだよ
 
 
And I don't want a smile if it ain't from you, yeah
 
その僕がキミの笑顔以外は見たくないんだ
 
 
I know we be so complicated
 
知ってる、僕達の関係が複雑だって
 
 
Lovin' you sometimes drive me crazy
 
キミを愛すのって時々キツイんだ
 
 
’Cause I can't have what I want and neither can you
 
だって、僕は欲しいものを手に入れられないし、キミも同じなんだ
 
 
 
 
 
 
 
You ain't my boyfriend
 
あなたは私の彼女じゃないし
 
 
I ain't your girlfriend
 
私もあなたの彼女じゃないわ
 
 
But you don't want me to see nobody else
 
でも、あなたは私が他の人と付き合うのは嫌がるし
 
 
And I don't want you to see nobody
 
私もあなたに他の人と付き合って欲しくないの
 
 
But you ain't my boyfriend
 
だけどあなたは私の彼氏じゃない
 
 
I ain't your girlfriend
 
私もあなたの彼女じゃない
 
 
But you don't want me to touch nobody else
 
でも、あなたは私が他の人に触れるのを嫌がるわよね
 
 
Baby, we ain't gotta tell nobody
 
ねえ、誰にも言わなきゃいいんじゃない?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I wanna kiss you
 
キミにキスしたいんだ
 
 
Don't wanna miss you
 
キミといつも一緒にいたい
 
 
But I can't be with you
 
でも、キミとは付き合えないんだ
 
 
'Cause I got issues
 
だって、僕が問題を抱えてるから
 
 
Yeah, on the surface, seem like it's easy
 
そうさ、ウワベでは楽しそうに見えるけど
 
 
Careful with words, but it's still hard to read me
 
言葉に気をつけてるけど、それでも僕の心を読むのは難しいハズさ
 
 
Stress high when the trust low
 
ストレスのレベルは高、信頼のレベルは低
 
 
Bad vibes, where'd the fun go?
 
イヤな雰囲気さ、だから楽しもうぜ?
 
 
Try to open up and love more
 
もっと心を開いて愛そうとしてるんだ
 
 
Try to open up and love more
 
もっと、もっと心を開いてな
 
 
If you were my boyfriend
 
もしも、あなたが私の彼氏なら
 
 
And if you were my girlfriend
 
もしも、キミが僕の彼女なら
 
 
I prolly wouldn't see nobody else
 
他の女と付き合わないさ
 
 
But I can't guarantee that by myself
 
でも、僕だけ一方的にそれは約束できないさ
 
 
 
 
 
 
 
You ain't my boyfriend
 
あなたは私の彼女じゃないし
 
 
I ain't your girlfriend
 
私もあなたの彼女じゃないわ
 
 
But you don't want me to see nobody else
 
でも、あなたは私が他の人と付き合うのは嫌がるし
 
 
And I don't want you to see nobody
 
私もあなたに他の人と付き合って欲しくないの
 
 
But you ain't my boyfriend
 
だけどあなたは私の彼氏じゃない
 
 
I ain't your girlfriend
 
私もあなたの彼女じゃない
 
 
But you don't want me to touch nobody else
 
でも、あなたは私が他の人に触れるのを嫌がるわよね
 
 
Baby, we ain't gotta tell nobody
 
ねえ、誰にも言わなきゃいいんじゃない?
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow