カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Treat You Better~ Shawn Mendes

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

I won't lie to you

 

キミに嘘をつきたくないんだ

 

 

I know he's just not right for you

 

アイツはキミに合ってないって僕には分かるんだ

 

 

And you call tell me if I'm off

 

僕がどこかに行っ方がいいなら、言って欲しいんだ

 

 

But I see it on your face

 

でも、キミの顔で分かるんだ

 

 

When you say that he's the one that you want

 

キミが彼の唯一の人だって言うとき、キミが欲しんいだよ

 

 

And you're spending all your time

 

そして、キミはすべて時間を使ってる

 

 

In this wrong situation

 

その間違った状況で

 

 

And anytime you want it to stop

 

いつでもキミがそれをやめたいって望んでるのに

 

 

 

 

 

 

 

I know I can treat you better than he can

 

キミを彼よりも大事にできるって、僕にはわかるよ

 

 

And any girl like you deserves a gentleman

 

キミみたいな子は、紳士がふさわしい

 

 

Tell me why are we wasting time

 

教えてくれよ、なんで僕達は時間を無駄にしてるのかな?

 

 

On all your wasted crying

 

キミが無駄な涙を流しながら

 

 

When you should be with me instead

 

キミが彼じゃなくて、僕と居る時に

 

 

I know I can treat you better

 

僕には分かるんだ、キミをもっと大事にできるって

 

 

Better than he can

 

彼よりももっと

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll stop time for you

 

キミのために時間を止めてあげる

 

 

The second you say you'd like me to

 

僕にそうして欲しいって、キミが言う時

 

 

I just wanna give you the loving that you're missing

 

僕はただ、キミが失ってる愛を与えてあげたいんだ

 

 

Baby, just to wake up with you

 

ベイビー、ただキミと目覚めたいんだ

 

 

Would be everything I need and this could be so different

 

僕のすべてで、今までとは違うもので

 

 

Tell me what you want to do

 

教えてよ、キミはどうしたいのか

 

 

 

 

 

 

 

I know I can treat you better than he can

 

キミを彼よりも大事にできるって、僕にはわかるよ

 

 

And any girl like you deserves a gentleman

 

キミみたいな子は、紳士がふさわしい

 

 

Tell me why are we wasting time

 

教えてくれよ、なんで僕達は時間を無駄にしてるのかな?

 

 

On all your wasted crying

 

キミが無駄な涙を流しながら

 

 

When you should be with me instead

 

キミが彼じゃなくて、僕と居る時に

 

 

I know I can treat you better

 

僕には分かるんだ、キミをもっと大事にできるって

 

 

Better than he can

 

彼よりももっと

 

 

Better than he can

 

彼よりももっとね

 

 

 

 

 

  

 

Give me a sign

 

合図をしてよ

 

 

Take my hand, we'll be fine

 

僕の手を取って、それで大丈夫だから

 

 

Promise I won't let you down

 

キミを悲しませないって約束するよ

 

 

Just know that you don't

 

キミは分かってるよね

 

 

Have to do this alone

 

それを一人でしなくていいって

 

 

Promise I'll never let you down

 

一度もキミを悲しませないって、約束するよ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I know I can treat you better than he can

 

だって、僕は彼よりもキミを大事にできるってわかるんだ

 

 

And any girl like you deserves a gentleman

 

キミみたいな子は、紳士がふさわしい

 

 

Tell me why are we wasting time

 

教えてくれよ、なんで僕達は時間を無駄にしてるのかな?

 

 

On all your wasted crying

 

キミが無駄な涙を流しながら

 

 

When you should be with me instead

 

キミが彼じゃなくて、僕と居る時に

 

 

I know I can treat you better

 

僕には分かるんだ、キミをもっと大事にできるって

 

 

Better than he can

 

彼よりももっと

 

 

Better than he can

 

彼よりももっと

 

 

Better than he can

 

彼よりももっとね


 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow