カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Up!~ Shania Twain

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

It's 'bout as bad as it could be

 

きっと、最悪な状況なの

 

 

Seems everybody's buggin' me

 

誰もが私を悩ませてる

 

 

Like nothing wants to go my way

 

私の思い通りにさせたくないみたいに

 

 

Yeah, it just ain't bee my day

 

そう、良い一日じゃなかったわ

 

 

Nothin's comin' easily

 

何もかもが上手くいかない

 

 

Even my skin is acting weird

 

肌の調子も良くないし

 

 

I wish that I could grow a beard

 

髭が生えてくればいいのに、って思うの

 

 

Then I could cover up my spots

 

それなら悩みも隠せるでしょ?

 

 

Not play connect the dots

 

点を結ぶようなこともせずに

 

 

I just wanna disappear

 

私はただ、消えてしまいたいの

 

 

 

 

 

 

 

Up-up-up

 

立ち上がって、上がるのよ

 

 

Can only go up from here

 

ここからは上がるしかないの

 

 

Up-up-up-up

 

立ち上がって、上がるの

 

 

Where the clouds gonna clear

 

雲が消えて晴れ渡ってる所まで

 

 

Up-up-up

 

立ち上がって、上がるのよ

 

 

There's no way but up from here

 

ここからは立ち上がってくしかないの

 

 

  

Even something as simple as

 

単純なものでさえ

 

 

Forgettin' to fill up on gas

 

ガスで満タンにすることも忘れてしまったの

 

 

There ain't no explanation why

 

理由なんかないけど

 

 

Things like that can make you cry

 

泣きたい気分になることもあるわ

 

 

Just gotta learn to have a laugh

 

ただ、笑うことを覚えるだけでいいのにね

 

 

 

 

 

 

 

Up-up-up

 

立ち上がって、上がるのよ

 

 

Can only go up from here

 

ここからは上がるしかないの

 

 

Up-up-up-up

 

立ち上がって、上がるの

 

 

Where the clouds gonna clear

 

雲が消えて晴れ渡ってる所まで

 

 

Up-up-up

 

立ち上がって、上がるのよ

 

 

There's no way but up from here

 

ここからは立ち上がってくしかないの

 

 

Oh yeah, yeah, yeah

 

そうよ

 

 

When everything is goin' worng

 

すべてが上手くいけばいいのに

 

 

Don't worry, it won't last for long

 

心配しないで、長くは続かない

 

 

Yeah, it's all gonna come around

 

そう、それはいずれやって来る

 

 

Don't go let it get you down

 

落ち込まないで

 

 

You gotta keep on holding on

 

あなたを持ち続けるの

 

 

It's 'bout as bad as it could be

 

きっと、最悪な状況なの

 

 

Seems everybody's buggin' me

 

誰もが私を悩ませてる

 

 

Like nothing wants to go my way

 

私の思い通りにさせたくないみたいに

 

 

Yeah, it just ain't bee my day

 

そう、良い一日じゃなかったわ

 

 

Nothin's comin' easily

 

何もかもが上手くいかない

 

 

 

 

 

 

 

Up-up-up

 

立ち上がって、上がるのよ

 

 

Can only go up from here

 

ここからは上がるしかないの

 

 

Up-up-up-up

 

立ち上がって、上がるの

 

 

Where the clouds gonna clear

 

雲が消えて晴れ渡ってる所まで

 

 

Up-up-up

 

立ち上がって、上がるのよ

 

 

There's no way but up from here

 

ここからは立ち上がってくしかないの

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I'm going up

 

そう、私は上がり続けるわ

 

 

Oh, I'm going up

 

ずっとね

 

 

Oh, I'm going up

 

私は上がり続けるの

 

 

Oh, I'm going up

 

私は上がり続けるのよ

 

 

Oh yeah, yeah, yeah


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow