カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Ur Mum~ Wet Leg

 

 

 

When I think about what you've become

あなたがこんな風になったのかって思うと

 

I feel sorry for you mum

お母さんに同情するわ

 

You say we're all having fun

みんな楽しんでるって言うけど

 

Do you know you're the only one?

楽しんでるのは自分だけだってわからない?

 

And when the lights go down on this fucking town

この街の明かりが消える時

 

I know it's time to go

私は立ち去るの

 

And when the radio plays and the static stays

ラジオが流れて雑音が入る時

 

Yeah, I know it's time to go

私は立ち去るの

 

 

 

I get up

私は立ち上がって

 

To go now

出ていくの

 

I give up

諦めたの

 

Up up up up up up up up up

出ていくの

 

On you now

あなたに

 

I don't want you to want me

私のことを求めないで

 

I need you to forget me

私を忘れて

 

Yeah, I loved yo, that was crazy

そう、愛したこともあるけどあの時は頭がおかしかったみたい

 

'Cause you just don't motivate me

だってあなたは私のやる気を削ぐから

 

 

 

You said that you tried your best

自分では努力してるって言うけど

 

Why's this such a fucking mess?

なんでそんなグチャグチャになってるの?

 

You're always so full or it

自分でいっぱいよね

 

Yeah, why don't you just suck my dick?

そう、私の言うことに従ってみて

 

And when the lights go down on this fucking town

この街の明かりが消える時

 

I know it's time to go

私は立ち去るの

 

And when you're getting blazed, spooning mayonnaise

あなたがハイになって、マヨネーズをスプーンで食べてる時

 

Yeah, I know it's time to go

私は立ち去るの

 

 

 

I get up

私は立ち上がって

 

To go now

出ていくの

 

I give up

諦めたの

 

Up up up up up up up up up

出ていくの

 

On you now

あなたに

 

I don't want you to want me

私のことを求めないで

 

I need you to forget me

私を忘れて

 

Yeah, I loved yo, that was crazy

そう、愛したこともあるけどあの時は頭がおかしかったみたい

 

'Cause you just don't motivate me

だってあなたは私のやる気を削ぐから

 

 

 

Okay, I've been practicing my longest and loudest scream

最高のシャウトを練習したの

 

Okay, here we go

行くわよ

 

One, two, three

1、2、3

 

And when you think about what you've become

あなたがこんな風になったって

 

Do you feel sorry for your mum?

お母さんに悪いって思わないの?

 

Do you feel sorry dumb, dumb

自分がおかしいって思うでしょ?

 

When you think about what you've become

あなたがこんな風になったって

 

Do you feel sorry for your mum?

お母さんに悪いって思わないの?

 

Do you feel sorry dumb, dumb, dumb?

自分がおかしいって思うでしょ?

 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
See You Tomorrow