カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Pete Davidson~ Ariana Grande

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mmm, yeah, yuh

 

 

 

 

Mmm, yeah

 

 

 

 

 

 

 

I thought you into my life, woah

 

あなたを心の中に招いたの

 

 

Look at my mind, yeah

 

私を見て

 

 

No better place or a time

 

今が最高の時よ、ここが最高の場所

 

 

Look how they align

 

全ての調和がとれてるの

 

 

Universe must have my back

 

宇宙が味方してくれる

 

 

Fell from the sky into my lap

 

空から幸運が降って来たみたい

 

 

And I know you know that you're my soulmate and all that

 

そして、あなたも私が運命の人だって思うはずよ

 

 

I'm like ooh, ooh

 

私の今までの人生は

 

 

My whole life got me ready, for you, ooh

 

あなたに会うためだけにあったのよ

 

 

Got me happy, happy

 

私は今、幸せなの

 

 

I'ma be happy, happy, yeah

 

幸せなの

 

 

I'ma be happy, happy

 

私は今、幸せなの

 

 

Won't get no crying from me, yeah

 

これからは泣くこともないわ

 

 

Gonna be happy, happy

 

これからも幸せでいるから

 

 

I'm be happy, happy

 

私は今、幸せなの

 

 

I'ma be happy, happy, yeah

 

幸せなの

 

 

Gonna be happy, happy

 

これからも

 

 

I'ma be happy, happy

 

幸せよ

 

 

I'ma be happy, happy, yeah

 

私は、幸せなの

 

 

Gonna be happy, happy

 

これからもね

 

 

I'ma be happy, happy

 

私は今、幸せ

 

 

I'ma be happy, happy

 

私は今、幸せなのよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow