カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Still~ Backstreet Boys

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Who are you now?

 

今のキミは誰なの?

 

 

Are you still the same or did you change somehow?

 

昔のままかな?それとも変わってしまったのかな?

 

 

What do you do at this every moment when I think of you?

 

今何をしてるの?僕はキミのことを考えてるんだ

 

 

And when I'm looking back

 

自分を振り返って見ると

 

 

How we were young and stupid

 

僕達はなんて幼くて馬鹿だったんだろうね

 

 

Do you remember that?

 

キミは覚えてるかな?

 

 

No matter how I fight it, can't deny it

 

どう頑張ってもこの気持ちは抑えられないんだ

 

 

Just can't let you go

 

ただ、キミとは別れられないんだ

 

 

 

 

 

 

 

I still need you

 

まだ、キミが必要なんだ

 

 

I still care about you

 

まだ、キミのことを思ってるんだ

 

 

Though everything's been said and done

 

終わってしまったことは元には戻らないけど

 

 

I still feel you

 

まだ、キミを感じてるんだ

 

 

Like I'm right beside you

 

キミは僕の側に居るみたいに感じてるよ

 

 

But still no word from you

 

でも、まだキミは何も言ってくれないんだ

 

 

Now look at me

 

僕のことを見てよ

 

 

Instead of moving on, I refuse to see

 

前を向くどころか受け入れることも出来ない

 

 

That I keep coming back

 

また、キミと過ごした日々を思い返して

 

 

And I'm stuck in a moment

 

そして、またとらわれてしまうことも

 

 

That wasn't meant to last

 

その日々なんてすぐに終わってしまうのにね

 

 

I've tried to fight it, can't deny it

 

頑張ってみたんだ、でもこの気持ちは抑えられない

 

 

You don't even know that...

 

キミは知らないんだ、僕は...

 

 

 

 

 

 

 

I still need you

 

まだ、キミが必要なんだ

 

 

I still care about you

 

まだ、キミのことを思ってるんだ

 

 

Though everything's been said and done

 

終わってしまったことは元には戻らないけど

 

 

I still feel you

 

まだ、キミを感じてるんだ

 

 

Like I'm right beside you

 

キミは僕の側に居るみたいに感じてるよ

 

 

But still no word from you

 

でも、まだキミは何も言ってくれないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wish I could find you just like you found me

 

キミと出会った頃のように、またキミに出会えたら

 

 

Then I would never let you go

 

もう絶対にキミを話したりなんかしないのに

 

 

Though everything's been said and done

 

終わってしまったことは元には戻らないけど

 

 

I still feel you

 

まだ、キミを感じてるんだ

 

 

Like I'm right beside you

 

キミは僕の側に居るみたいに感じてるよ

 

 

But still no word from you

 

でも、まだキミは何も言ってくれないんだね

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow