カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Used To Love~ Martin Garrix feat Dean Lewis

 

 



 

 

 

Walking through the door of 

 

この古びた人気のない

 

 

This old and lonely

 

部屋の中に入ると

 

 

Place that used to feel like us

 

かつての自分たちを感じるんだ

 

 

Remembering the only thing that

 

唯一思い出すことは

 

 

Made me feel like I was worth the love

 

僕はその愛に値してたんだと

 

 

We used to hold hands

 

前までの僕達は手を繋いでた

 

 

Now I dance alone

 

僕は今、独りで踊ってる

 

 

We had Springsteen playing so loud

 

スプリングスティーンの音楽を大音量で流して

 

 

We danced in the dark till it felt like home

 

居心地よく感じるまでずっと暗闇の中で踊ってた

 

 

With you, home was anywhere

 

キミと一緒だと、どこでも居心地よく感じたんだ

 

 

 

 

 

 

 

But you will never be left behind

 

でもキミはどんどん前へ進む

 

 

Give me a moment

 

少しだけ時間をくれないかな

 

 

I need just a little more time

 

僕には少し時間が必要なんだ

 

 

If I could

 

もしも、できたなら

 

 

I would have made things right

 

僕は関係を修復しただろうね

 

 

But we can't go back to

 

でも、僕達は戻れないんだ

 

 

The way that we used to love

 

かつて愛し合ってた頃には

 

 

Never apart

 

決して切り離せない

 

 

You're still running through my blood

 

キミはまだ、僕の血液を流してるんだ

 

 

But we can't go back to

 

でも、僕達は戻れない

 

 

The way that we used to love

 

かつて愛し合ってた頃には

 

 

But we can't go back to

 

でも、僕達は戻れない

 

 

The way that we used to love

 

愛し合ってた頃には

 

 

But we can't go back to

 

僕達は戻れないんだ

 

 

The way that we used to

 

愛し合ってた頃には

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Be talking through the night

 

夜通し語り合って

 

 

You laying by my side

 

キミは僕のそばに横たわる

 

 

You were always there to heal my scars

 

キミは常に僕の傷跡を癒してくれた

 

 

And into the dawn

 

夜が開けると

 

 

I do my best to try

 

僕は寝るために

 

 

And find some sleep

 

色んな努力をするんだ

 

 

But you still keep me up

 

でもキミのせいで眠れないよ

 

 

We used to hold hands

 

前までの僕達は手を繋いでた

 

 

Now I dance alone

 

僕は今、独りで踊ってる

 

 

We had Springsteen playing so loud

 

スプリングスティーンの音楽を大音量で流して

 

 

We danced in the dark till it felt like home

 

居心地よく感じるまでずっと暗闇の中で踊ってた

 

 

With you, home was anywhere

 

キミと一緒だと、どこでも居心地よく感じたんだ

 

 

 

 

 

 

 

But you will never be left behind

 

でもキミはどんどん前へ進む

 

 

Give me a moment

 

少しだけ時間をくれないかな

 

 

I need just a little more time

 

僕には少し時間が必要なんだ

 

 

If I could

 

もしも、できたなら

 

 

I would have made things right

 

僕は関係を修復しただろうね

 

 

But we can't go back to

 

でも、僕達は戻れないんだ

 

 

The way that we used to love

 

かつて愛し合ってた頃には

 

 

Never apart

 

決して切り離せない

 

 

You're still running through my blood

 

キミはまだ、僕の血液を流してるんだ

 

 

But we can't go back to

 

でも、僕達は戻れない

 

 

The way that we used to love

 

かつて愛し合ってた頃には

 

 

But we can't go back to

 

でも、僕達は戻れない

 

 

The way that we used to love

 

愛し合ってた頃には

 

 

But we can't go back to

 

僕達は戻れないんだ

 

 

The way that we used to

 

愛し合ってた頃には

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But I can't escape

 

でも僕は逃げれない

 

 

You're still in my head

 

キミはまだ頭の中にいて

 

 

I'm running from

 

僕は逃げてる

 

 

I'm running from the emptiness

 

虚しさから

 

 

But I can't escape

 

でも、僕は逃げられない

 

 

You're still in my head

 

キミはまだ、頭の中にいて

 

 

I'm running from

 

僕は逃げてる

 

 

I'm running from the emptiness

 

虚しさから逃げてる

 

 

But I can't escape

 

でも、僕は逃げられない

 

 

You're still in my head

 

キミはまだ頭の中にいて

 

 

I'm running from

 

僕は逃げている

 

 

I'm running from the emptiness

 

虚しさから逃げてる

 

 

But I can't escape

 

でも、僕は逃げられない

 

 

You're still in my head

 

キミはまだ頭の中にいて

 

 

I'm running from

 

僕は逃げている

 

 

I'm running from the emptiness

 

虚しさから逃げてる

 

 

 

 

 

 

 

But we can't go back to

 

でも、僕達は戻れないんだ

 

 

The way that we used to love

 

かつて愛し合ってた頃には

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow