カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'm Like A Bird~ Nelly Furtado

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You're beautiful and that's for sure

 

あなたは美しいの、本当にね

 

 

You'll never ever fade

 

あなたは決して劣らないわ

 

 

Your lovely, but It's not for sure

 

あなたは可愛らしくて、でも違う

 

 

And I won't ever change

 

私は変わることなんてないの

 

 

And though my love is rare

 

私の愛は価値があるから

 

 

And though my love is true

 

私の愛は真実だから

 

 

 

 

 

 

 

I'm like a bird

 

私は鳥のように

 

 

I'll only fly away

 

ただ、空を羽ばたくの

 

 

I don't know where my soul is (soul is)

 

私は何処に居るのかも分からない

 

 

I don't know where my home is

 

帰る場所も分からないの

 

 

And baby all I need for you to know is

 

あなたはそれだけを分かってればいいの、ただそれだけ

 

 

 

Is your faith in me brings me to tears

 

あなたの優しさが涙を誘うの

 

 

Even after all these years

 

全てが終わった後でもね

 

 

And it pains me so much to tell

 

あなたが私のことを

 

 

That you don't know me that well

 

よく知らないってこと、とても傷ついたの

 

 

And though my love is rare

 

私の愛には価値があるの

 

 

And though my love is true

 

私の愛は真実なのよ

 

 

 

 

 

 

 

I'm like a bird

 

私は鳥のように

 

 

I'll only fly away

 

ただ、空を羽ばたくの

 

 

I don't know where my soul is (soul is)

 

私は何処に居るのかも分からない

 

 

I don't know where my home is

 

帰る場所も分からないの

 

 

And baby all I need for you to know is

 

あなたはそれだけを分かってればいいの、ただそれだけ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm like a bird

 

私は鳥のように

 

 

I'll only fly away

 

ただ、空を羽ばたくの

 

 

I don't know where my soul is (soul is)

 

私は何処に居るのかも分からない

 

 

I don't know where my home is

 

帰る場所も分からないの

 

 

And baby all I need for you to know is

 

あなたはそれだけを分かってればいいの、ただそれだけ

 

 

It's not that I want to say good-bye

 

さよならを言いたいわけじゃなくて

 

 

It's just that every time you try to

 

いつもあなたに分かって欲しいの

 

 

Tell me, me that you love me (oh, oh)

 

教えて、愛して欲しいの

 

 

Each and every single day

 

いつかはあなたに

 

 

I know I'm gonna have to eventually give you away, yeah

 

全てを打ち明けなくちゃいけないの

 

 

And though my love is rare

 

私の愛には価値があって

 

 

And though my love is true yeah

 

私の愛は真実なの

 

 

And I'm just scared

 

私はただ、怯えてたの

 

 

That we may fall though, yeah, yeah

 

たとえ私達が倒れても

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow