カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Music To My Eyes~ Lady Gaga feat Bradley Cooper

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

You're music to my eyes

 

キミは僕の目にとって音楽なんだ

 

 

I had to listen just to find you

 

キミを見つけるために、とにかく耳を澄まさなければならなかったんだ

 

 

I'd like for you to let me sing along

 

キミのために一緒に歌わせてもらえたら

 

 

Give you a rhythm you feel

 

キミの好きなリズムをプレゼントするよ

 

 

I wanna learn your every line

 

キミのどのセリフも覚えたいんだ

 

 

I wanna fill your empty spaces

 

僕がキミの隙間を埋めたいんだ

 

 

I want to play the part to reach your heart

 

キミの心に届く役を演じたいんだ

 

 

Sing you a song that you feel, oh

 

キミの好きな歌を歌いたいんだ、ねえ

 

 

 

 

 

 

 

Love, let your music be mine

 

大好きなんだ、キミの音楽を僕のものにしたいよ

 

 

Sing while I harmonize

 

僕がハモるから歌ってくれないかな

 

 

Let your melodies fly in my direction

 

僕の言う通りに、キミのメロディーを宙に舞わせて欲しいんだ

 

 

Take me to your paradise

 

僕をキミのパラダイスに連れていってよ

 

 

On a musical ride

 

音楽に乗って

 

 

I'm in love with your music, baby

 

キミの音楽に恋してるんだ、ねえ

 

 

You're music to my eyes

 

キミは僕にとっての音楽なんだよ

 

 

 

Your voice is quite a view

 

あなたの声は本当に素晴らしいの

 

 

I heard a song and then I saw you

 

歌を聴いてからあなたを見たわ

 

 

I learned the lyrics and knew you were mine

 

歌詞を知ってから、あなたが私のものだって分かったの

 

 

Dance the horizon with you

 

水平線をあなたと舞いたいわ

 

 

I wanna sing you a sunrise

 

あなたに日の出を歌ってあげたいの

 

 

And be the dawn I know will move you

 

そして、あの夜明けになればあなたの心を動かせるのね

 

 

I'd like to be the strings on your guitar

 

あなたのギターの弦になりたいの

 

 

Touch me and play what you feel

 

私に触ってあなたの思ってるままに弾いて欲しいの

 

 

 

 

 

 

 

Love, let your music be mine

 

大好きなんだ、キミの音楽を僕のものにしたいよ

 

 

Sing while I harmonize

 

僕がハモるから歌ってくれないかな

 

 

Let your melodies fly in my direction

 

僕の言う通りに、キミのメロディーを宙に舞わせて欲しいんだ

 

 

Take me to your paradise

 

僕をキミのパラダイスに連れていってよ

 

 

On a musical ride

 

音楽に乗って

 

 

I'm in love with your music, baby

 

キミの音楽に恋してるんだ、ねえ

 

 

You're music to my eyes

 

キミは僕にとっての音楽なんだよ

 

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

【初回ポスター】 A STAR IS BORN - O.S.T (LADY GAGA, BRADLEY COOPER)【国内発送】
価格:2230円(税込、送料別) (2018/11/17時点)

楽天で購入

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow