カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Will Be There~ Britney Spears

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh yeah

 

 

 

 

 

 

You don't have to say what's on your mind

 

あなたが何を考えてるのかなんて、言わなくていいの

 

 

 

 

'Cause I know where you've been

 

だって、あなたのこれまでを知ってるから

 

 

 

 

Give it up and leave it all behind

 

諦めてすべてを後ろに置いておいて

 

 

 

 

And then let me begin

 

そして、私に始めさせてよ

 

 

 

 

Come on over here

 

ねえ、ここに来て

 

 

 

 

Let me show how things should be

 

私に物事がどんなものなのかを見せて

 

 

 

 

I will make it alright

 

私が大丈夫にしてあげるわ

 

 

 

 

Let me make it clear

 

私にそれを明確に見せて

 

 

 

 

You can put your trust in me

 

あなたは私を信じるわ

 

 

 

 

Yes I will be there

 

そうよ、私はそこに居る

 

 

 

 

 

 

 

When you need someone

 

あなたが誰かを必要とした時

 

 

 

 

You just turn around

 

あなたはただ、振り向いて

 

 

 

 

And I, will be there

 

そして私はそこに居るの

 

 

 

 

When you're feeling low

 

あなたの気分が落ち込んだ時

 

 

 

 

Baby let me know

 

私に知らせて

 

 

 

 

And I, will be there

 

私はそこに居るから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Won't you let me make it up to you

 

私に補わせてくれない?

 

 

 

 

Now you know where I am

 

今、あなたは私が何処に居るのか知ってる

 

 

 

 

There ain't nothin that I wouldn't do

 

私がしない事なんて何もないのよ

 

 

 

 

Just to love once again

 

ただ、もう一度愛する為に

 

 

 

 

Come on over here

 

ここに来て

 

 

 

 

Let me show how things should be

 

私に物事がどんなものなのかを教えて

 

 

 

 

I will make it alright

 

私がすべて大丈夫にしてあげるから

 

 

 

 

Let me make it clear

 

私にそれを明確にさせてよ

 

 

 

 

You can put your trust in me

 

あなたは私を信じるわ

 

 

 

 

Yes I will be there

 

そうよ、私はそこに居るから

 

 

 

 

 

 

 

When you need someone

 

あなたが誰かを必要とした時

 

 

 

 

You just turn around

 

あなたはただ、振り向いて

 

 

 

 

And I, will be there

 

そして私はそこに居るの

 

 

 

 

When you're feeling low

 

あなたの気分が落ち込んだ時

 

 

 

 

Baby let me know

 

私に知らせて

 

 

 

 

And I, will be there

 

私はそこに居るから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I will be there

 

私はそこに居るわ

 

 

 

 

Just take a stand

 

ただ、明確に態度で示して

 

 

 

 

I'll be here for you

 

私はあなたの為にここに居るの

 

 

 

 

Now and forever

 

今も、これからもね

 

 

 

 

Give one more chance

 

もう一度だけチャンスをちょうだい

 

 

 

 

To show you how much I care

 

私があなたをどんなに気にかけてるか見せるために

 

 

 

 

Ill be there

 

私はそこに居るの

 

 

 

 

 

 

 

When you need someone

 

あなたが誰かを必要とした時

 

 

 

 

You just turn around

 

あなたはただ、振り向いて

 

 

 

 

And I, will be there

 

そして私はそこに居るの

 

 

 

 

When you're in sorrow

 

あなたが悲しんでる時

 

 

 

 

Just let me know and I will be there

 

私にだけ知らせて、そうすれば私はそこに居るから

 

 

 

 

 

 

 

When you need someone

 

あなたが誰かを必要とした時

 

 

 

 

You just turn around

 

あなたはただ、振り向いて

 

 

 

 

And I, will be there

 

そして私はそこに居るの

 

 

 

 

When you're feeling low

 

あなたの気分が落ち込んだ時

 

 

 

 

Baby let me know

 

私に知らせて

 

 

 

 

And I, will be there

 

私はそこに居るから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow