カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Got The Feeling~ Syn Cole feat Kirstin

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You got the feeling, I know you're there

 

あなたには私の居場所が分かるでしょ?

 

 

You got the feeling, I know you're there

 

あなたには私の居場所が分かるでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's like I'm living in a daydream

 

これはまるで白昼夢の中にいるみたい

 

 

Got your love all over me

 

あなたの愛を満遍なく与えられたの

 

 

I can feel something starting

 

私は何かが始まる予感がした

 

 

Take me all the way you want me

 

あなたのやり方で私を連れて行って

 

 

'Cause too many times I've complicated this love

 

だって、かなりの時間がかかってしまったの、愛が複雑になってしまうわ

 

 

Too many times I don't know when to shut up

 

かなりの時間がかかってしまって、いつ黙ればいいのかも分からない

 

 

But every time you keep pulling me closer

 

でも、あなたが私を抱き寄せるたびに

 

 

You don't let me down

 

あなたは私を失望させはしないの

 

 

 

 

 

 

 

You got the feeling I need

 

あなたは何が必要なのか気づくわ

 

 

You got the feeling, I know you're there

 

私が何処にいるのか、分かるでしょ?

 

 

You got the feeling, I know you're there

 

あなたは何が必要なのか気づく

 

 

You got the feeling, feel good

 

気分が良いでしょう?

 

 

 

You got the feeling I need

 

あなたは何が必要なのか気づくの

 

 

You got that feeling, yeah

 

そんな気がするでしょ?

 

 

I know you're there, I know you're there

 

私が何処にいるのか分かるでしょ?

 

 

You got that feeling, yeah

 

あなたにもそんな気がするでしょ?

 

 

I know you're there, I know you're there

 

私が何処にいるのか

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're like a storm raging through me

 

あなたは私に嵐のように襲いかかって

 

 

The way you touch me with your energy

 

あなたが触れるとエネルギーが伝わってくるの

 

 

And I can feel something rising

 

そして、何かがみなぎってくるの

 

 

I'm so high it's getting hard to breathe

 

私は今、とても高いところに居るから呼吸が大変なの

 

 

'Cause too many times I've complicated this love

 

だって、かなりの時間がかかってしまったの、愛が複雑になってしまうわ

 

 

Too many times I don't know when to shut up

 

かなりの時間がかかってしまって、いつ黙ればいいのかも分からない

 

 

But every time you keep pulling me closer

 

でも、あなたが私を抱き寄せるたびに

 

 

You don't let me down

 

あなたは私を失望させはしないの

 

 

 

 

 

 

 

You got the feeling I need

 

あなたは何が必要なのか気づくわ

 

 

You got the feeling, I know you're there

 

私が何処にいるのか、分かるでしょ?

 

 

You got the feeling, I know you're there

 

あなたは何が必要なのか気づく

 

 

You got the feeling, feel good

 

気分が良いでしょう?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You got the feeling I need

 

あなたは何が必要なのか気づくの

 

 

You got that feeling, yeah

 

そんな気がするでしょ?

 

 

I know you're there, I know you're there

 

私が何処にいるのか分かるでしょ?

 

 

You got that feeling, yeah

 

あなたにもそんな気がするでしょ?

 

 

I know you're there, I know you're there

 

私が何処にいるのか分かるでしょ?

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow