カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Whatya Want From Me~ Adam Lambert

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Hey, slow it down

 

ねえ、落ち着いてよ

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕に何を望んでるの?

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕になにを

 

 

 

 

Yeah, I'm afraid

 

僕は怖いんだ

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕に何をして欲しいの?

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕にどうして欲しいの

 

 

 

 

There might have been a time

 

自分をさらけ出そうとした

 

 

 

 

When I would give myself away

 

時期もあったかもしれないね

 

 

 

 

(Ohh) Once upon a time

 

かつては

 

 

 

 

I didn't give a damn

 

気にもしてなかったよ

 

 

 

 

But now here we are

 

でも今、僕達はここに居るんだ

 

 

 

 

So whatya want from me

 

だから、キミは僕に何を求めてるの?

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕になにを

 

 

 

 

 

 

 

Just don't give up

 

ただ、諦めないで

 

 

 

 

I'm workin' it out

 

僕がなんとかするよ

 

 

 

 

Please don't give in

 

どうか、屈しないでくれ

 

 

 

 

I won't let you down

 

がっかりさせたりしないから

 

 

 

 

It messed me up, need a second to breathe

 

混乱してるんだ、一息つかせてよ

 

 

 

 

Just keep coming around

 

ただ、立ち寄ってくれればいいから

 

 

 

 

Hey, whatya want from me

 

ねえ、僕に何を求めてるの?

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕にどうして欲しいの?

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕になにを

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, it's plain to see

 

そうさ、明白なんだ

 

 

 

 

That baby you're beautiful

 

キミが美しいってことは

 

 

 

 

And there's nothing wrong with you

 

キミは何も悪くない

 

 

 

 

It's me, I'm a freak

 

僕なんだ、僕はヘンな人だから

 

 

 

 

But thanks for lovin' me

 

でも、僕を愛してくれてありがとう

 

 

 

 

Cause you're doing it perfectly

 

だって、キミは完璧に僕を愛してくれてるよね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There might have been a time

 

キミを遠ざけようとしたときも

 

 

 

 

When I would let you slip away

 

あったかもしれない

 

 

 

 

I wouldn't even try but I think

 

僕はもう、そんなことしないけど

 

 

 

 

You could save my life

 

キミは僕を救うことが出来たんじゃないかって思うんだ

 

 

 

 

 

 

 

Just don't give up

 

ただ、諦めないで

 

 

 

 

I'm workin' it out

 

僕がなんとかするよ

 

 

 

 

Please don't give in

 

どうか、屈しないでくれ

 

 

 

 

I won't let you down

 

がっかりさせたりしないから

 

 

 

 

It messed me up, need a second to breathe

 

混乱してるんだ、一息つかせてよ

 

 

 

 

Just keep coming around

 

ただ、立ち寄ってくれればいいから

 

 

 

 

Hey, whatya want from me

 

ねえ、僕に何を求めてるの?

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕にどうして欲しいの?

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕になにを

 

 

 

 

Just don't give up on me

 

ただ、僕を見捨てないでほしい

 

 

 

 

I won't let you down

 

がっかりさせたりしないから

 

 

 

 

No, I won't let you down

 

絶対にがっかりさせないから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So 

 

だから

 

 

 

 

 

 

 

Just don't give up

 

ただ、諦めないで

 

 

 

 

I'm workin' it out

 

僕がなんとかするよ

 

 

 

 

Please don't give in

 

どうか、屈しないでくれ

 

 

 

 

I won't let you down

 

がっかりさせたりしないから

 

 

 

 

It messed me up, need a second to breathe

 

混乱してるんだ、一息つかせてよ

 

 

 

 

Just keep coming around

 

ただ、立ち寄ってくれればいいから

 

 

 

 

Hey, whatya want from me

 

ねえ、僕に何を求めてるの?

 

 

 

 

(Whatya want from me)

 

 

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕にどうして欲しいの?

 

 

 

 

Whatya want from me

 

僕になにを求めてるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow