カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hymn~ Ke$ha

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

Even the stars and the moon don't shine quite like we do

 

月と星だって私達みたいには輝かないの

 

 

Dreamers searchin' for the truth

 

夢見る者は真実を追い求めるわ

 

 

Go on, read about us in the news

 

そうね、私達のことはニュースで見ればいい

 

 

Pretty reckless, pretty wild

 

無謀だけどワイルドでしょ?

 

 

Talking shit, and we'll just smile

 

くだらないことを話して私達はただ微笑むの

 

 

Don't you see these fuckin' crowns?

 

このくだらないピエロ達が目に入らないの?

 

 

If you know what I mean, you on the team

 

もしも私が何を言ってるのか分かるのなら、あなたは私達のチームの一員よ

 

 

 

 

 

 

 

This is a hymn fir the hymnless, kids with no religion

 

これを賛美歌を持たない人、無宗教の子供達の為の賛美歌

 

 

Yeah, we keep on shining, yeah, we keep on singing

 

そうよ、歌い続けましょう

 

 

Flying down the highway, backseat of the Hyundai

 

高速道路を飛ばしてるの、私はヒュンダイの後部座席に座って

 

 

Pull it to the front, let it run we don't valet

 

前まで行って走らせて、後続にはならないわ

 

 

Sorry if you're starstruck, blame it on the stardust

 

スターに夢中になってるならゴメンなさい、その魅力を責めてしまって

 

 

I know that I'm perfect, even though I'm fucked up

 

私は完璧でしょ?ヘマしても

 

 

Hymn for the hymnless, don't need no forgiveness

 

讃歌を持たない人の讃歌、許しなんて請わないわ

 

 

'Cause if there's a heaven don't care if we get in

 

だってもし天国があっても、入れるかなんて関係ないの

 

 

This is a hymn, hymn, hymn for how we live, live, live

 

これは讃歌、私達がどんな風に生きて行くのかを歌った賛美歌

 

 

This is a hymn, hymn, hymn for how we live, live, live

 

これは讃歌、私達がどんな風に生きて行くのかを歌った賛美歌よ

 

 

 

 

After all we've been through, no, we won't stand and salute

 

色んなことをくぐり抜けてきたけど、私達は立ち上がってまで敬礼したりしないの

 

 

So we just ride, we just cruise, livin' like there's nothing left to lose

 

だから私達はただドライブしながらブラつくの、何も持ってないようにね

 

 

If we die before we wake, who we are is no mistake

 

もしも私達が目覚める前に死んだら、私達が誰なのかは間違ってないの

 

 

This is just the way we're made

 

これが私達の性格で

 

 

You know what I mean, you on the team

 

分かってるでしょ?あなたはチームの一員よ

 

 

 

 

 

 

 

This is a hymn fir the hymnless, kids with no religion

 

これを賛美歌を持たない人、無宗教の子供達の為の賛美歌

 

 

Yeah, we keep on shining, yeah, we keep on singing

 

そうよ、歌い続けましょう

 

 

Flying down the highway, backseat of the Hyundai

 

高速道路を飛ばしてるの、私はヒュンダイの後部座席に座って

 

 

Pull it to the front, let it run we don't valet

 

前まで行って走らせて、後続にはならないわ

 

 

Sorry if you're starstruck, blame it on the stardust

 

スターに夢中になってるならゴメンなさい、その魅力を責めてしまって

 

 

I know that I'm perfect, even though I'm fucked up

 

私は完璧でしょ?ヘマしても

 

 

Hymn for the hymnless, don't need no forgiveness

 

讃歌を持たない人の讃歌、許しなんて請わないわ

 

 

'Cause if there's a heaven don't care if we get in

 

だってもし天国があっても、入れるかなんて関係ないの

 

 

This is a hymn, hymn, hymn for how we live, live, live

 

これは讃歌、私達がどんな風に生きて行くのかを歌った賛美歌

 

 

This is a hymn, hymn, hymn for how we live, live, live

 

これは讃歌、私達がどんな風に生きて行くのかを歌った賛美歌よ

 

 

 

 

 

 

 

This is a hymn fir the hymnless, kids with no religion

 

これを賛美歌を持たない人、無宗教の子供達の為の賛美歌

 

 

Yeah, we keep on shining, yeah, we keep on singing

 

そうよ、歌い続けましょう

 

 

Flying down the highway, backseat of the Hyundai

 

高速道路を飛ばしてるの、私はヒュンダイの後部座席に座って

 

 

Pull it to the front, let it run we don't valet

 

前まで行って走らせて、後続にはならないわ

 

 

Sorry if you're starstruck, blame it on the stardust

 

スターに夢中になってるならゴメンなさい、その魅力を責めてしまって

 

 

I know that I'm perfect, even though I'm fucked up

 

私は完璧でしょ?ヘマしても

 

 

Hymn for the hymnless, don't need no forgiveness

 

讃歌を持たない人の讃歌、許しなんて請わないわ

 

 

'Cause if there's a heaven don't care if we get in

 

だってもし天国があっても、入れるかなんて関係ないの

 

 

This is a hymn, hymn, hymn for how we live, live, live

 

これは讃歌、私達がどんな風に生きて行くのかを歌った賛美歌

 

 

This is a hymn, hymn, hymn for how we live, live, live

 

これは讃歌、私達がどんな風に生きて行くのかを歌った賛美歌よ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow