カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~It's My Life~ Bon Jovi

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

This ain't a song for the broken-hearted

 

これは傷ついた人のための歌じゃないんだ

 

 

No silent prayer for the faith-departed

 

信念をなくした人のための、静かな祈りの歌でもないんだ

 

 

I ain't gonna be just a face in the crowd

 

僕は人混みの中のたった一つの顔になるつもりはない

 

 

You're gonna hear my voice

 

僕の声を聞けよ

 

 

When I shout it out loud

 

心の底から叫ぶから

 

 

 

 

 

 

 

It's my life

 

僕の人生だ

 

 

It's now or never

 

今を逃すんじゃない

 

 

I ain't gonna live forever

 

僕の命も永遠には続かない

 

 

I just want to live while I'm alive

 

ただ命がある限り生き続けたいだけなんだ

 

 

(It's my life)

 

(これは僕の人生)

 

 

My heart is like an open highway

 

心は開かれたんだ、ハイウェイのようにオープンさ

 

 

Like Frankie said, "I did it my way"

 

フランク・シナトラが言ってた「我流で生きてきた」

 

 

I just wanna live while I'm alive

 

僕はただ命が続く限り、生き続けたいだけなんだ

 

 

It's my life

 

これが僕の人生

 

 

 

 

This is for the ones who stood their ground

 

これは自分の足で踏ん張ってきた人達の歌

 

 

For Tommy and Gina who never backed down

 

決して諦めなかったトミーとジーナのように

 

 

Tomorrow's getting harder make no mistake

 

明日はもっと厳しい日になるだろう、間違いないよ

 

 

Luck ain't even lucky

 

運なんてただのラッキーでしかないよ

 

 

Got to make your own breaks

 

自分の力で打ち破って行くしかないんだ

 

 

 

 

 

 

 

It's my life

 

僕の人生だ

 

 

It's now or never

 

今を逃すんじゃない

 

 

I ain't gonna live forever

 

僕の命も永遠には続かない

 

 

I just want to live while I'm alive

 

ただ命がある限り生き続けたいだけなんだ

 

 

(It's my life)

 

(これは僕の人生)

 

 

My heart is like an open highway

 

心は開かれたんだ、ハイウェイのようにオープンさ

 

 

Like Frankie said, "I did it my way"

 

フランク・シナトラが言ってた「我流で生きてきた」

 

 

I just wanna live while I'm alive

 

僕はただ命が続く限り、生き続けたいだけなんだ

 

 

It's my life

 

これが僕の人生

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Better stand tall when they're calling you out

 

声がかかった時には堂々と立ち向かった方がいいんだ

 

 

Don't bend, don't break, baby, don't back down

 

屈服するな、負けるな、諦めるな

 

 

 

 

 

 

 

It's my life

 

僕の人生だ

 

 

It's now or never

 

今を逃すんじゃない

 

 

I ain't gonna live forever

 

僕の命も永遠には続かない

 

 

I just want to live while I'm alive

 

ただ命がある限り生き続けたいだけなんだ

 

 

(It's my life)

 

(これは僕の人生)

 

 

My heart is like an open highway

 

心は開かれたんだ、ハイウェイのようにオープンさ

 

 

Like Frankie said, "I did it my way"

 

フランク・シナトラが言ってた「我流で生きてきた」

 

 

I just wanna live while I'm alive

 

僕はただ命が続く限り、生き続けたいだけなんだ

 

 

It's my life

 

これが僕の人生

 

 

It's my life

 

僕の人生だ

 

 

It's now or never

 

今を逃すんじゃない

 

 

I ain't gonna live forever

 

僕の命も永遠には続かない

 

 

I just want to live while I'm alive

 

ただ命がある限り生き続けたいだけなんだ

 

 

(It's my life)

 

(これは僕の人生)

 

 

My heart is like an open highway

 

心は開かれたんだ、ハイウェイのようにオープンさ

 

 

Like Frankie said, "I did it my way"

 

フランク・シナトラが言ってた「我流で生きてきた」

 

 

I just wanna live while I'm alive

 

僕はただ命が続く限り、生き続けたいだけなんだ

 

 

It's my life

 

これが僕の人生

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow