カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wanted Dead Or Alive~ Bon Jovi

youtu.be



 

 

 

 

 

 

 

It's all the same, only the names will change

 

いつも同じなんだ、名前が変わるだけで

 

 

Everyday it seems we're wasting away

 

毎日が無駄に過ぎて行って

 

 

Another place where the faces are so cold

 

別の場所に行けば冷たい顔が並んでる

 

 

I'd drive all night just to get back home

 

ただ、家に戻るたびに一晩中運転し続けるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm a cowboy

 

僕はカウボーイ

 

 

On a steel horse I ride

 

乗るのは鉄でできた馬

 

 

I'm wanted dead or alive

 

僕はお尋ね者で

 

 

Wanted dead or alive

 

生死を問わずに追われてるお尋ね者なんだ

 

 

 

 

Sometimes I sleep, sometimes it's and not for days

 

時々眠る、そんな日は何日もないけど

 

 

And the people I meet always go their separate ways

 

出会った人達は自分の道を行く奴らばっかりで

 

 

Sometimes you tell the day by the bottle that you drink

 

時々酒を飲みながらあの時代の話しをするんだ

 

 

And times when you're alone all you do is think

 

そして孤独を感じて、考え込む時もあるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm a cowboy

 

僕はカウボーイ

 

 

On a steel horse I ride

 

乗るのは鉄でできた馬

 

 

I'm wanted dead or alive

 

僕はお尋ね者で

 

 

Wanted (wanted) dead or alive

 

生死を問わずに追われてるお尋ね者なんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm a cowboy

 

僕はカウボーイ

 

 

On a steel horse I ride

 

乗るのは鉄でできた馬

 

 

I'm wanted (wanted) dead or alive

 

僕はお尋ね者で、生死を問わずに追われてるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I walk these streets, a loaded six string on my back

 

僕は通りを歩いて、ギターを背中に背負って

 

 

I play for keeps, 'cause I might not make it back

 

弾き続けるんだ、そうしないと生きて戻れないから

 

 

I been everywhere, still I'm standing tall

 

僕はどこに行こうと堂々と振舞うよ

 

 

I've seen a million faces and I've rocked them all!!

 

沢山の人達に出会って、みんなをロックな気分にさせてきたから!

 

 

 

 

 

 

 

I'm a cowboy

 

僕はカウボーイ

 

 

On a steel horse I ride

 

乗るのは鉄でできた馬

 

 

I'm wanted (wanted) dead or alive

 

僕はお尋ね者で

 

 

I'm a cowboy

 

僕はカウボーイ

 

 

I got the night on my side

 

夜でも側で走るんだ

 

 

I'm wanted (wanted) dead or alive

 

僕はお尋ね者で、生きるか死ぬか関係なく追われてるお尋ね者さ

 

 

And I ride (and I ride) dead or alive

 

走り続けるんだ、生きようとも死のうとも

 

 

I still drive (still drive) dead or alive

 

僕はまだ走り続けるんだ、生死を問わずに

 

 

Dead or alive

 

死のうとも、生きようとも

 

 

Dead or alive

 

死のうが生きようが

 

 

Dead or alive

 

死のうとも、生きようとも

 

 

Dead or alive

 

死のうが生きようが

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow