カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No Sleep~ Martin Garrix feat Bonn

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

Summer nights all again

 

僕達は月明かりに飲み込まれて

 

 

As we drown in the moonlight

 

夏の夜が奇跡をもたらすんだ

 

 

We collide in plain sight

 

明らかに見えてても、僕達は衝突してしまうよ

 

 

Yeah, I know we'll be alright

 

そうさ、僕達は大丈夫

 

 

And we come alive

 

僕達は活気付いて

 

 

We run the night with strangers

 

見知らぬ人と夜を駆け巡る

 

 

'Cause in the end we're all familiar faces

 

だって、最後にはみんな打ち解け会うから

 

 

We're young and wild

 

若い力で、自由奔放に

 

 

Enjoy the ride, we made it

 

過程を楽しみながら

 

 

We make it

 

僕達はやり遂げるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't need no sleep

 

眠る必要なんてないよ

 

 

'Cause I'm already dreaming

 

だって、僕は生きていながら夢を見てるから

 

 

Already dreaming

 

すでに夢を見てるんだ

 

 

Say you'll never leave

 

去っていかないって言ってよ

 

 

Because I love the feeling

 

だって、僕はこの感覚をすごく気に入ってるんだ

 

 

I love the feeling

 

この感覚をね

 

 

Found myself awake at night

 

興奮して眠れなかったよ

 

 

See you through my lucid eyes

 

僕の冴えた瞳からキミが見えるんだ

 

 

Oh, I don't need no sleep

 

ねえ、眠る必要なんてないんだ

 

 

'Cause I'm already dreaming

 

だって、僕は生きていながら夢を見てる

 

 

Already dreaming

 

すでに夢を見てるんだ

 

 

I don't need no sleep

 

眠る必要なんてないよ

 

 

'Cause I'm already dreaming

 

だって、僕は夢を見てるんだ

 

 

Already dreaming

 

生きながらね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wide awake, no time to waste

 

しっかり目を覚ましたまま、浪費する時間なんてないよ

 

 

Make a mark on my timeline

 

自分の年表に足跡を残して

 

 

We're safe and sound

 

僕達は無事だって

 

 

We come around

 

意識を取り戻して

 

 

We are dancing

 

僕達は踊ってるんだ

 

 

The sun down

 

太陽は沈んで、夜になる

 

 

And we come alive

 

僕達は活気付いて

 

 

We run the night with strangers

 

見知らぬ人と夜を駆け巡る

 

 

'Cause in the end we're all familiar faces

 

だって、最後にはみんな打ち解け会うから

 

 

We're young and wild

 

若い力で、自由奔放に

 

 

Enjoy the ride, we made it

 

過程を楽しみながら

 

 

We make it

 

僕達はやり遂げるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't need no sleep

 

眠る必要なんてないよ

 

 

'Cause I'm already dreaming

 

だって、僕は生きていながら夢を見てるから

 

 

Already dreaming

 

すでに夢を見てるんだ

 

 

Say you'll never leave

 

去っていかないって言ってよ

 

 

Because I love the feeling

 

だって、僕はこの感覚をすごく気に入ってるんだ

 

 

I love the feeling

 

この感覚をね

 

 

Found myself awake at night

 

興奮して眠れなかったよ

 

 

See you through my lucid eyes

 

僕の冴えた瞳からキミが見えるんだ

 

 

Oh, I don't need no sleep

 

ねえ、眠る必要なんてないんだ

 

 

'Cause I'm already dreaming

 

だって、僕は生きていながら夢を見てる

 

 

Already dreaming

 

すでに夢を見てるんだ

 

 

Oh, I don't need no sleep

 

ねえ、眠る必要なんてないんだ

 

 

'Cause I'm already dreaming

 

だって、僕は夢を見てるんだ

 

 

Already dreaming

 

生きながらね

 

 

Oh, I don't need no sleep

 

ねえ、眠る必要なんてないんだ

 

 

'Cause I'm already dreaming

 

だって、僕は夢を見てるんだ

 

 

Already dreaming

 

生きながらね

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow