カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Me~ Jess Glynne


youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Smoking doesn't tire me

 

煙が嫌いなわけじゃないの

 

 

But with you it really hits me

 

でも、あなたと一緒だとすごく打ちのめされるわ

 

 

Something must be wrong with me

 

私はどうかしてるの

 

 

Never let a word slip

 

一言も口を滑らさない

 

 

Cause I know you really want it

 

だって、あなたは本気で求めてるって私にはわかるの

 

 

I'm confident in what I see

 

私には見る目があるからね

 

 

Baby, taste me, get a little crazy

 

ベイビー、焦らして少しだけふざけて

 

 

I see you blazing, you got my heart racing

 

すごく魅力的で、胸が高鳴るのはあなたのせいなの

 

 

And I, I wouldn't want you to know

 

そして、私はあなたに気づかれたくない

 

 

And I, I wouldn't want you to know

 

気づかれたくないのよ

 

 

 

 

 

 

 

And I, I know that I'm not wrong

 

私は間違ってないってわかってる

 

 

And you, yeah, you are gonna love me, love me

 

そしてあなたは私を愛すようになるの

 

 

And I don't care if I'm ever good

 

私はいい人間として生きてたとか、そんなのはどうでもいいの

 

 

Cause you, yeah, you are gonna love me, love me

 

だってあなたが、あなたが私を愛してくれるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Find it funny when you want it

 

おかしいけど、あなたに求められて私は

 

 

And I turn my back accuse you

 

背を向けてあなたを責めた

 

 

Something must be wrong with you

 

あなたはどうかしてるの

 

 

And don't be scared to do the chasing

 

追いかけっこを怖がらないで、あなたの前にいるのは

 

 

It's only me you're facing

 

私という存在でしかないの

 

 

Be confident in what you do

 

自分のすることに自信を持って

 

 

Baby, taste me, get a little crazy

 

ベイビー、焦らして少しだけふざけて

 

 

I see you blazing, you got my heart racing

 

すごく魅力的で、胸が高鳴るのはあなたのせいなの

 

 

And I, I wouldn't want you to know

 

そして、私はあなたに気づかれたくない

 

 

And I, I wouldn't want you to know

 

気づかれたくないのよ

 

 

 

 

 

 

 

And I, I know that I'm not wrong

 

私は間違ってないってわかってる

 

 

And you, yeah, you are gonna love me, love me

 

そしてあなたは私を愛すようになるの

 

 

And I don't care if I'm ever good

 

私はいい人間として生きてたとか、そんなのはどうでもいいの

 

 

Cause you, yeah, you are gonna love me, love me

 

だってあなたが、あなたが私を愛してくれるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let's have a party, the only guest is you

 

パーティーを開こう、あなたは私の唯一のゲストよ

 

 

Don't beat around the bush, we both want to

 

遠回しに探らないで、気持ちは一つなの

 

 

I'm gonna tease it 'til you see it through

 

あなたが見つけるまで、私は焦らすつもりよ

 

 

I got the message, got a call from you

 

メッセージが届いたわ、あなたから時間がかかってきた...

 

 

I won't confess...

 

私は認めないわ...

 

 

 

 

 

 

 

And I, I know that I'm not wrong

 

私は間違ってないってわかってる

 

 

And you, yeah, you are gonna love me, love me

 

そしてあなたは私を愛すようになるの

 

 

And I don't care if I'm ever good

 

私はいい人間として生きてたとか、そんなのはどうでもいいの

 

 

Cause you, yeah, you are gonna love me, love me

 

だってあなたが、あなたが私を愛してくれるの

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow