カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~ 8 ~ Billie Eilish

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Wait a minute, let me finish

 

ちょっと持って、最後まで言わせてよ

 

 

I know you don't care

 

あなたにとってどうでも良いことなのはわかってるわ

 

 

But can you listen?

 

でも、聞いてくれる?

 

 

I came committed, guess I overdid it

 

全力を注いでたわ、でも恐らくやり過ぎたのね

 

 

Wore my heart out on a chain

 

自分の心に鎖をつけて

 

 

Around my neck, but now it's missin', hmm

 

首に繋いでしまってた、でも今はそれも失くしてしまったの

 

 

Da-da-da-da-da-da (hmm)

 

 

 

 

Da-da-da-da-da-da-da (hmm, hmm, hmm, hmm)

 

 

 

 

Oh, hmm, hmm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So I think I better go

 

だから私は去った方がいいと思うの

 

 

I never really know how to please you

 

あなたをどうやって喜ばせたらいいのか、わからなかったわ

 

 

You're lookin' at me like I'm see through

 

あなたは私を透明人間のように見てて

 

 

I guess I'm gonna go

 

もう行くわね

 

 

I just never know how you feel

 

私はただ、あなたがどう感じてるのかなんて私には知る由もないわね

 

 

Do you even feel anything?

 

あなたも何か感じたことある?

 

 

Da-da-da-da-da-da

 

 

 

 

Da-da-da-da-da-da-da

 

 

 

 

Oh, hmm, hmm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You said, "don't treat me badly"

 

「俺のことを酷く扱うな」ってあなたは言ったわ

 

 

But you said it so sadly

 

でも、楽しそうな表情でね

 

 

So I did the best I could

 

だから出来る限りの努力をしたの

 

 

Not thinkin' you would have left me gladly

 

あなたが喜んで私を捨てたの、なんて思わないわ

 

 

I know you're not sorry

 

「ごめん」って思ってないこともわかってるわ

 

 

Why should you be?

 

なんであなたはそうなってしまうの?

 

 

'Cause who am I to be in love

 

だって、愛されるべきは私じゃないのよね

 

 

When you love never is for me?

 

あなたの愛は私に向けられることはないのよね?

 

 

Me

 

私に

 

 

 

 

 

 

 

So I think I better go

 

だから私は去った方がいいと思うの

 

 

I never really know how to please you

 

あなたをどうやって喜ばせたらいいのか、わからなかったわ

 

 

You're lookin' at me like I'm see through

 

あなたは私を透明人間のように見てて

 

 

I guess I'm gonna go

 

もう行くわね

 

 

I just never know how you feel

 

私はただ、あなたがどう感じてるのかなんて私には知る由もないわね

 

 

Do you even feel anything?

 

あなたも何か感じたことある?

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow