カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Everything~ Jody Watley

 

 

 

 

Lately I feel so all alone

 

最近、とても寂しいの

 

 

Can't find the joy

 

楽しいことなんて何もなくて

 

 

You know that I'd be with you now

 

わかるでしょ?あなたといたいの

 

 

If I had the choice

 

もしも、1つだけ選べるのなら

 

 

I know I hurt you when I said goodbye

 

サヨナラをしたときにあなたを苦しめたのね

 

 

And I don't know the reason

 

何でそんなことしたのかな?

 

 

I ever stoppered believing

 

私はもう、信じるのはやめたの

 

 

I never needed anymore but you

 

私にはあなたしかいないんだから

 

 

 

 

I was too blind to see

 

何も見えてなかったの

 

 

When you belonged to me

 

あなたが私のそばにいてくれた時

 

 

You were my everything

 

あなたは私の全てだった

 

 

Now I'd give anything to feel

 

あなたの愛を感じられるなら

 

 

The love you bring

 

私は感情の全てをあげてもいいわ

 

 

You were my everything

 

あなたは私の全てだったから

 

 

 

 

 

 

 

They say time can mend a broken heart

 

時が経てば傷ついた心も癒されて

 

 

And fix you up

 

立ち直れるって言うけど

 

 

But my life will never, ever be the same

 

でも、私の人生は元のままじゃないの

 

 

Without your touch

 

あなたとの触れ合いがなければ

 

 

I know you're still afraid to let me in

 

わかってるわ、あなたは恐れてるの

 

 

And I don't blame you really

 

私を受け入れるのを、あなたを決して責めないわ

 

 

I wouldn't let you see me

 

あなたの前にも現れたりしない 

 

 

I took for granted you would always be there

 

あなたがいつもいることを当たり前のように思ってたの

 

 

 

 

I was too blind to see

 

何も見えてなかったの

 

 

When you belonged to me

 

あなたが私のそばにいてくれた時

 

 

You were my everything

 

あなたは私の全てだった

 

 

Now I'd give anything to feel

 

あなたの愛を感じられるなら

 

 

The love you bring

 

私は感情の全てをあげてもいいわ

 

 

You were my everything

 

あなたは私の全てだったから

 

 

 

 

 

 

I know I hurt you when I said goodbye

 

サヨナラをしたときにあなたを苦しめたのね

 

 

And I don't know the reason

 

何でそんなことしたのかな?

 

 

I ever stoppered believing

 

私はもう、信じるのはやめたの

 

 

I never needed anymore but you

 

私にはあなたしかいないんだから

 

 

 

 

I was too blind to see

 

何も見えてなかったの

 

 

When you belonged to me

 

あなたが私のそばにいてくれた時

 

 

You were my everything, yeah

 

あなたは私の全てだった

 

 

Now I'd give anything to feel

 

あなたの愛を感じられるなら

 

 

The love you bring

 

私は感情の全てをあげてもいいわ

 

 

You were my everything

 

あなたは私の全てだったから

 

 

 

 

 

 

 

You were my life

 

あなたは私の命で

 

 

You were my love

 

あなたは私の愛

 

 

You were my everything

 

あなたが私の全て

 

 

You were my life, yeah

 

あなたが私の人生そのもので

 

 

You were my everything

 

あなたが全てなのよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow